طوفان شدید حوالی خیابان شیخ بهایی تهران!

پرسپولیس ستاره‌های فوتبال را یکی‌یکی جذب می‌کند

ساختمان باشگاه پرسپولیس در حوالی خیابان شیخ بهایی این روزها رفت و آمدهای زیادی را به خود می‌بیند. ستاره‌های بزرگ فوتبال یکی‌یکی وارد این ساختمان می‌شوند تا به کهکشانی شدن سرخ‌پوشان فوتبال ایران کمک کنند.

به گزارش خبرنگار شهروندآنلاین، در روزهایی که تیم‌های بزرگی مثل استقلال، سپاهان، تراکتور و… هنوز سرمربی خود را انتخاب نکرده‌اند،‌پرسپولیس با نظر مستقیم یحیی گل‌محمدی وارد کارزار نقل و انتقالاتی شده و در غفلت رقبا نهایت بهره را می‌برد.

سرخ‌پوشان فوتبال پایتخت بعد از ناکامی در کسب جام قهرمانی در لیگ بیست و یکم، قصد دارند تیمی قدرتمند ببندند و روانه مسابقات فصل جدید کنند. به همین خاطر در همین نخستین روزهای فصل نقل و انتقالات ستاره‌های بزرگی را به خدمت گرفته‌اند. ستاره‌هایی که در مسیر کسب دوباره جام قهرمانی بسیار به کمک یحیی گل‌محمدی خواهند آمد.

شروع کار با جذب بیرانوند و پورعلی‌گنجی

در شرایطی که لیگ بیست و یکم هنوز به پایان نرسیده بود، پرسپولیسی‌ها اولین بمب‌های نقل و انتقالاتی را ترکاندند. آنها ابتدا مرتضی پورعلی گنجی، مدافع باتجربه فوتبال را، که تا قبل از مصدومیت رباط صلیبی، پای ثابت ترکیب اصلی تیم ملی بود، به خدمت گرفتند. پورعلی‌گنجی اگرچه مدت زیادی از میادین دور بوده اما از نظر تکنیکی مدافع توانمندی است و به کمک پرسپولیس خواهد آمد. در ادامه علیرضا بیرانوند هم بعد از یک فصل حضور ناموفق در فوتبال اروپا، در سال منتهی به جام جهانی تصمیم گرفت به پرسپولیس برگردد تا بیشتر بازی کند و در چشم باشد.

نکته قابل توجه جذب این دو ستاره بزرگ توسط پرسپولیس این است که آنها سهمیه لیگ برتری نیز محسوب نمی‌شوند و چون از خارج کشور راهی پرسپولیس شده‌اند، سرخ‌پوشان می‌توانند از همه 7 سهمیه لیگ برتری‌شان در نقل و انتقالات استفاده کنند و یارهای جدید به خدمت بگیرند.

اسماعیلی‌فر سومین خرید توانمند پرسپولیس

سومین خرید پرسپولیس در نقل وانتقالات یکی از ستاره‌های مطرح فوتبال ایران بود؛ در پی اعلام جدایی رامین رضاییان از سرخ‌پوشان، مدیران باشگاه بلافاصله برای پست دفاع راست با دانیال اسماعیلی‌فر، ستاره باتجربه سپاهان وارد مذاکره شدند و توانستند این بازیکن را به خدمت بگیرند. اسماعیلی‌فر ظهر چهارشنبه وارد باشگاه پرسپولیس شد و در ادامه بعد از انجام توافق نهایی، قراردادش را به مدت دو فصل با سرخ‌پوشان به امضا رساند. این انتقال در حالی انجام شد که اسماعیلی‌فر پنج روز پیش مذاکره با «هر تیمی غیر از سپاهان» را تکذیب کرده بود. او دو سال پیش نیز مورد توجه یحیی گل‌محمدی قرار داشت اما دانیال در آن مقطع ترجیح داد به سپاهان برود و حالا پس از دو فصل حضور در این تیم به عنوان مدافع راست، پرسپولیس را به عنوان مقصد جدید انتخاب کرده است. این نخستین سهمیه لیگ برتری پرسپولیس است که صرف خرید مدافع کناری می‌شود و سرخپوشان امکان خرید ۶ بازیکن لیگ برتری دیگر را دارند.

حوالی خیابان شیخ‌ بهایی شلوغ است!

ساختمان باشگاه پرسپولیس در حوالی خیابان شیخ بهایی این روزها رفت و آمدهای زیادی را به خود می‌بیند. ستاره‌های بزرگ فوتبال یکی‌یکی وارد این ساختمان می‌شوند تا به کهکشانی شدن سرخ‌پوشان فوتبال ایران کمک کنند. قطعا وقتی شروع نقل و انتقالات پرسپولیس این‌گونه بوده در ادامه نیز شاهد جذب بازیکنان بزرگ زیادی توسط مدیران باشگاه خواهیم بود. اتفاقی که می‌تواند از پرسپولیس برای فصل جدید یک تیم قدرتمند بسازد که حرف‌های زیادی در فصل جدید لیگ برتر برای گفتن خواهد داشت.

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.