نگران نباشید، ورزشگاه آزادی فرو نمی‌ریزد!

حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان نگرانی‌ها در خصوص احتمال فرو ریختن بخش‌هایی از سکوهای ورزشگاه آزادی را رد کرد.

به گزارش شهروندآنلاین، فرونشست بخشی از سکوهای ورزشگاه آزادی طی روزهای گذشته نگرانی‌های متعددی ایجاد کرده است. انتشار خبر نشست قسمتی از سکوهای آزادی درست بعد از سقوط متروپل، بازتاب گسترده‌ای داشت و با واکنش‌های زیادی مواجه شد.

در این شرایط، حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان، دستوراتی برای ایمن‌سازی سکوهای ورزشگاه پیر پایتخت ارائه کرد. سجادی امروز نیز در حاشیه جلسه هیات دولت اطمینان داد که اتفاقی برای سکوهای آزادی رخ نمی‌دهد.

وزیر ورزش در این خصوص گفت: «استحکام سازه تایید شده است و دو تیم کارشناسی آن‌ را  تایید کردند و اشکالات ظاهری مثل تخریب زیر صندلی‌ها هست که سطحی است و  نیاز به مرمت دارد.»

سجادی در ادامه به ایمن‌سازی همه ورزشگاه‌های قدیمی کشور اشاره کرد: «همه ورزشگاه‌های قدیمی در حال رصد کردن از سوی تیم‌هایی که استحکام سازه را کنترل می‌کنند، هستند؛ مثل مجموعه ورزشی  انقلاب و شیرودی و سوارکاری کل کشور و… . نزدیک ۸۵۰ نفر در این شرکت کار می‌کنند. ما هم دفاتر فنی داریم و  آن‌ را چک و کنترل می‌کنند و ارزیابی می‌شود و هر جا احتیاج به اصلاح باشد، بودجه‌اش پیش‌بینی شده است.»

در این خصوص شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی نیز بیانیه‌ای صادر و اعلام کرده که اقدامات لازم را برای استحکام سکوهای ورزشگاه آزادی انجام داده و سکوهای نشست کرده نیز به زودی به شکل قبلی خود برمی‌گردند. همچنین قرار است ستون‌های ورزشگاه بازسازی و تا قبل از شروع فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر مشکلات این ورزشگاه رفع شود.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.