دیدار جمعی از ایثارگران دوران دفاع مقدس با رئیس جمعیت هلال ‌احمر

مشاور رئیس بنیاد شهید و تعدادی از جانبازان دفاع مقدس، به عضویت داوطلبانه هلال‌ احمر درآمدند.

به گزارش شهروند آنلاین؛ پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال ‌احمر در این دیدار گفت: در سانحه متروپل، خانواده‌های آبادانی با وجود غم و مصیبت ناشی از این حادثه، در کنار امدادگران و نیروهای جهادی بودند و از آنها با چای و آب خنک و… پذیرایی می‌کردند. عیادت مصدومان این سانحه و دیدار با خانواده‌های داغدار هم از جمله کارهایی بود که برای دلجویی از آسیب‌دیدگان سانحه انجام شد.

او با اشاره به جانفشانی امدادگران و نجاتگران در صحنه حوادث تاکید کرد: امدادرسانان و خدمت‌رسانان در تمام حوادث و سوانح برای کمک به مردم و با جان و دل به صحنه می‌آیند. این عزیزان در متروپل آبادان هم، جان خود را برای کمک به مصدومان و یافتن پیکر جانباختگان به خطر انداختند.

رئیس جمعیت هلال ‌احمر افزود: باید مسیری را برای کسانی که کار خدمت‌رسانی در حوادث و سوانح انجام می‌دهند باز کنیم تا اگر خدای ناکرده در صحنه عملیات امدادرسانی، اتفاقی برای این افراد افتاد، خانواده‌ها‌شان بتوانند زندگی خود را ادامه دهند. این مسیر می‌تواند انتخاب عنوانی به جز شهید و یا جانباز باشد اما در حمایت از خانواده‌های عزیزان خدمت‌رسان ازجمله امدادگران هلال‌ احمر، آتش‌نشانان، عوامل اورژانس و… طراحی و اجرا شود.

مصطفی پرکره از جانبازان و ایثارگران دوران دفاع مقدس نیز در این دیدار، تاکید کرد که هر جا هلال ‌احمر احساس نیاز کند و ضرورت داشته باشد، ما می‌خواهیم در کنار این نهاد مردمی بوده و یاری دهنده و کمک کننده به مردم نیازمند کشور باشیم و افتخار می‌کنیم که بتوانیم با حضور در میدان خدمت، موجب دلگرمی مردم عزیز و آسیب‌دیده باشیم.

در پایان این دیدار، مشاور رئیس بنیاد شهد و امور ایثارگران و دیگر جانبازان حاضر در جلسه دیدار، با پوشیدن لباس جمعیت هلال ‌احمر، عضو داوطلب این نهاد مردمی شدند.

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.