وزیر بهداشت و شخص رئیس جمهور برای مهار کرونا تلاش مضاعفی داشتند

نماینده مردم در مجلس:

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت سیزدهم و وزارت بهداشت در جهت مقابله با کرونا عملکرد بسیار خوب و نمره بسیار بالایی را از آن خود کردند، گفت: دکتر عین اللهی وزیر بهداشت و شخص رئیس جمهور برای مهار کرونا تلاش مضاعفی داشتند که قدردان زحمات آنها هستیم.

به گزارش شهروندآنلاین؛ علی حدادی نماینده ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اعلام خبر صفر شدن فوتی کرونا از سوی دکتر عین اللهی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: در دولت سیزدهم، برای مقابله و مهار کرونا جناب آقای رئیسی رئیس جمهور به معنای واقعی در میدان حضور پیدا کرد و در کنار مردم قرار گرفت و احساس مشکلاتی که برای مردم در بخش ویروس منحوس کرونا به وجود آمده بود، را درک کرد.

وی افزود: سیاست وزیر بهداشت و دولت بر تهیه واکسن، واکسیناسیون همه مردم بود و در این راستا آقای دکتر عین اللهی وزیر بهداشت و شخص رئیس جمهور برای مهار کرونا تلاش مضاعفی داشتند.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش بسیار خوبی بود و در مباحث مختلف بخش درمان، در بیمارستان‌ها، مراکز بیمارستانی و همینطور مراکز بهداشت و درمان با توجه به پشتیبانی‌های لازم که انجام شد، باعث گردید این همت مضاعف در ارتباط با واکسیناسیون و مهار کرونا نتیجه بسیار خوبی را به همراه داشته باشد.

حدادی با بیان اینکه در حال حاضر شرایط کشور در جهت کنترل کرونا بسیار خوب است، افزود: البته رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی ضروری است.

وی با تقدیر و تشکر از وزیر بهداشت، کادر درمان و شخص رئیس جمهور گفت: از زحمات همه کسانی که در راستای ریشه کنی این ویروس منحوس و مقابله با آن تلاش کردند، تشکر می کنم.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از آقای رئیس جمهور خواستارم که توجه ویژه ای به بخش کادر درمان صورت گیرد، افزود: کادر درمان در این مدت 2 سال و سه ماه زحمات و تلاش ویژه و شبانه روزی داشتند. ایثارگری های آنها هنوز هم ادامه دارد.

دکتر عین اللهی وزیر بهداشت روز پنچ شنبه 12 خرداد اعلام کرد که در 24 ساعت گذشته هیچ بیمار فوتی ناشی از کرونا نداشتیم.

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.