قدردانی دادستان کل از اقدام سریع پلیس

دادستان کل کشور گفت: اقدام سریع و قاطع عوامل محترم نیروی انتظامی، در شناسایی و دستگیری سارقان صندوق امانات بانک ملی بالاخص متهمان متواری به خارج از کشور، ستودنی و موجب اعتماد بیش از پیش مردم به ایشان می‌شود.

به گزارش «شهروند آنلاین»، در پی شناسایی و دستگیری سریع سارقان صندوق امانات بانک ملی شعبه دانشگاه، دادستان کل کشور در نامه‌ای خطاب به سردار حسین اشتری این اقدام را ستودنی و موجب دلگرمی مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد.

متن این نامه بدین شرح است:

سردار سرتیپ پاسدار جناب آقای حسین اشتری

فرماندهی محترم انتظامی کشور

با سلام و تحیت.

شوکت، عظمت و قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران ناشی از مجاهدت‌های سترگ دلاور مردان بزرگی است که تحت رهبری‌های حکیمانه فرماندهی معظم کل قوا خالصانه از امنیت و آرامش نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم، حراست و حفاظت می‌نمایند و این امر جز با اتکا به خداوند متعال و فداکاری نیرو‌های عزیز اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی محقق نمی‌شود.

تلاش‌های شما و همکاران خدومتان در تعقیب مجرمین و تبهکاران و برقراری نظم و امنیت، موجب اعتماد و دلگرمی و مصونیت مردم از تعرض به جان، مال و ناموسشان می‌باشد.

اقدام سریع و قاطع عوامل محترم نیروی انتظامی، در شناسایی و دستگیری سارقان صندوق امانات بانک ملی شعبه دانشگاه بالاخص متهمان متواری به خارج از کشور، ستودنی و موجب اعتماد بیش از پیش مردم به ایشان و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌گردد.

بدینوسیله از تلاش‌های بی‌شائبه آن جناب و همکاران محترم خصوصاً کارآگاهان مجرب و اقدام‌کنندگان این حرکت ارزشمند تقدیر و تشکر نموده، از خداوند منان توفیق روزافزون برای همگان مسالت می‌نمایم.

محمدجعفر منتظری

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.