نایب رئیس صلیب سرخ آلمان: هلال‌احمر ایران از قدرتمندترین جمعیت‌های ملی دنیاست

نایب رئیس صلیب سرخ آلمان با بیان اینکه هلال‌احمر ایران از قدرتمندترین جمعیت‌های ملی دنیاست، بر اهمیت توسعه همکاری‌های آتی و تبادل تجربیات مشترک دو جمعیت ملی ایران و آلمان تاکید کرد

به گزارش شهروند آنلاین؛ دکتر وولمر شون نایب رئیس صلیب سرخ آلمان در نامه‌ای خطاب به دکتر پیرحسین کولیوند؛ رئیس و دکتر سلیمانی؛ دبیرکل هلال‌احمر ایران، بازدید از توانمندی‌های جمعیت ملی کشورمان را فرصت مناسبی برای شناخت عمیق‌تر و بهتر فعالیت‌های این جمعیت عنوان کرد.

وی با اشاره به ملاقات خود با رئیس و دبیرکل هلال‌احمر ایران تاکید کرد: ملاقات با روسای یکی از قدرتمندترین جمعیت‌های ملی، امکان فراگیری و تبادل تجربه را برای من به همراه داشت. نگارش این نامه با هدف تاکید بر اهمیت همکاری دو جمعیت ملی و اعلان مجدد تمایل برای همکاری‌های آتی انجام شده است.

شون خاطرنشان کرد: صلیب سرخ آلمان همواره در کنار هلال‌احمر ایران بوده و آمادگی خود را برای حمایت از این جمعیت در زمینه تامین منابع اعلام می‌دارد.

یادآور می‌شود دو جمعیت ملی ایران و آلمان سال‌هاست در زمینه “امداد و توانبخشی در موارد اضطراری، تبادل دانش فنی در زمینه مربیان سگ‌های جست‌وجو و نجات، امداد و نجات کوهستان و مدیریت سوانح شهری و کاهش خطر” با یکدیگر همکاری دارند./پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر ایران

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.