پرستاره‌ترین فیلم جهان در راه است

قدرت‌نمایی جدید نتفلیکس در دنیای سینما

یکی از پرستاره‌ترین فیلم‌های تاریخ در حال ساخت است. جمعی از بازیگران طراز اول سینمای جهان در تازه‌ترین فیلم آدام مک‌کی ایفای نقش خواهند کرد، که داستان جالبی هم دارد.

شهروندآنلاین- نت‌فلیکس و آدام مک‌کی بازیگران طراز اولی برای یکی از پرستاره‌ترین فیلم‌های چندین سال اخیر معرفی کرده‌اند. گفته می‌شود در فیلم “به بالا نگاه نکن” “لئوناردو دی‌کاپریو”، “کیت بلانشت”، “جونا هیل”، “هیمش پاتل”، “تیموتی شلمی”، “آریانا گرانده”، “کید کادی”، “متیو پری”، “مریل استریپ”، “تومر سیسلی”، “جنیفر لارنس” و “راب مورگان” حضور خواهند یافت.

به بالا نگاه نکن
مک‌کی که نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده‌ی این فیلم خواهد بود، در فیلم “به بالا نگاه نکن” داستان دو ستاره‌شناس را دنبال می‌کند که توری مطبوعاتی برگزار می‌کنند تا به بشر هشدار دهند یک سیارک در حال نزدیک شدن به زمین است.

دی‌کاپریو در نتفلیکس
بسیاری از ستارگان بهار گذشته به فیلم ملحق شده‌اند، اما دی‌کاپریو مدتی برای پیوستن به پروژه تأمل کرده چرا که او باید به زودی در فیلم “قاتلین ماه گل”مارتین اسکورسیزی” نیز بازی کند. او برای بازی در هر دو فیلم برنامه‌ریزی کرده و نت‌فلیکس حالا می‌تواند پیوستن او به یکی از پرستاره‌ترین فیلم‌های تاریخ سینما را جشن بگیرد. دی‌کاپریو تاکنون همکاری در چندین پروژه نت‌فلیکس را بررسی کرده اما هرگز به صورت کامل با شبکه وارد همکاری نشده است. او یکی از معدود بازیگرانی بود که برای یک شبکه‌ استریمینگ جلوی دوربین نرفته بود. فیلم “قاتلین ماه گل” او نیز توسط اپل پخش خواهد شد.

محصول نتفلیکس در سینما
به گزارش 30نما با توجه به ستارگان پرشمار این فیلم، احتمال اکران شدن آن بسیار بالاست. تولید “به بالا نگاه نکن” قرار بود آوریل گذشته آغاز شود، اما پاندمی ویروس کرونا برنامه‌های مک‌کی را به تأخیر انداخت. این وقفه سبب شد تا مذاکره با بازیگران بیشتری از جمله دی‌کاپریو صورت گیرد.
مک‌کی این هفته در مصاحبه با “اینسایدر” گفته بود به این علت به تولید فیلم کمدی “به بالا نگاه نکن” روی آورده که بار سنگین اندوهی پس از کارگردانی “معاون” روی دوش خود احساس می‌کرده است.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.