چگونه صندلی‌های دانشگاه به فروش می رسد؟

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران از دستگیری 2 کلاهبردار که با فروش صندلی های یکی از دانشگاهای دولتی 70 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بودند، خبر داد .

به گزارش «شهروند آنلاین»، سرهنگ “سعید راستی” در تشریح جزییات این خبر گفت:در پی شکایت چند تن از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری و اخذ مبالغ هنگفتی برای  ثبت نام در یکی از دانشگاه های دولتی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: با انجام تحقیقات اولیه مشخص شد متهمان با ادعای ذی نفوذ بودن در دستگاه های اجرایی، مبالغی بیش از 700 میلیون ریال از دانشجویان دریافت و سپس از ارایه خدمات دانشگاهی امتناع می ورزند.

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی  تهران ابرازداشت: با شناسایی مخفیگاه متهمان در میدان “الغدیر یافت آباد” و شهر “طالقان” از توابع استان تهران نتیجه تحقیقات پلیسی به مرجع قضائی منعکس و در نهایت دستور دستگیری متهمان اخذ شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه هر 2 متهم در مخفیگاهشان دستگیر و کارشناسان ارزش ریالی اموال کلاهبرداری شده را بیش  70 میلیارد ریال اعلام کردند، افزود: هر 2 متهم به جرم ارتکابی بیش از 100 فقره اعتراف کردند.

راستی به شناسایی 10 تن از مال باختگان در این خصوص اشاره کرد و در خاتمه گفت: تلاش برای دستگیری سایر اعضای این باند و کشف جزئیات پرونده در دستور کار پلیس قرار دارد./پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.