حمله سایبری به وب سایت فرودگاه‌های رژیم صهیونیستی

رسانه‌های عبری از حمله سایبری به وب سایت فرودگاه‌های رژیم صهیونیستی خبر دادند.

به گزارش شهروند آنلاین؛ العربی الجدید در گزارشی به نقل از یدیعوت آحارونوت اعلام کرد که تعدادی از وبگاه‌های رژیم صهیونیستی دوشنبه شب هدف حملات سایبری قرار گرفتند. آنها ادعا کردند که این حمله از طرف گروه هکری ایرانی «الطاهره» مستقر در عراق انجام شده است.

یدیعوت آحارونوت در گزارش خود با بیان اینکه از صبح روز دوشنبه تعدادی از وبگاه‌های صهیونیستی دچار اختلال شده اند، اعلام کرد که وبگاه سازمان فرودگاه‌های رژیم صهیونیستی از جمله مواردی بود که مورد حمله سایبری قرار گرفت و از دسترس خارج شد. همچنین وبگاه کانال ۹ و کانال ۱۱ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز مورد حمله قرار گرفته و دچار اختلال شدند. وبگاه شبکه کان این رژیم نیز دچار اختلال شد، اما توانست بعد از مدتی به فعالیت خود ادامه دهد.

یدیعوت آحارونوت در ادامه مدعی شد که گروه هکر ایرانی مذکور که در عراق مستقر هستند و اعلام کرد که این حمله در پاسخ به ترور سردار قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس سپاه پاسداران بوده است.

پیش از این نیز گروهی با نام «الطاهره» پایگاه‌ها و سرور‌های رژیم صهیونیستی را هدف حملات سایبری قرار داد. این حملات از خاک عراق و در ساعت ۱:۲۰ بامداد صورت گرفته است. انجام این حمله (۱:۲۰ دقیقه بامداد) دقیقاً مصادف با ساعتی بود که شهید قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس ترور شدند.

رسانه‌های صهیونیستی تاکنون چندین‌بار هدف حملات سایبری قرار گرفتند، به نحوی که این حملات وب‌سایت‌های منتسب به کابینه این رژیم را کاملاً از دسترس خارج کرد. گروه‌هایی با نام «عصای موسی» و «بلک شادو» بار‌ها اطلاعات حساس و نظامی رژیم صهیونیستی را هک و آنها را در دسترس عموم قرار دادند./واحد مرکزی خبر

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.