قهر آقای خاص؛ قسمت n ام!

فدراسیون کشتی به دنبال بازگرداندن سرمربی باتجربه است

محمد بنا برای چندمین بار بعد از مسابقات در اردوی تیم‌ملی کشتی شرکت نکرده تا موضوع قهر چندباره او مطرح شود.

به گزارش خبرنگار شهروندآنلاین،‌ محمد بنا که باید دو ماه دیگر تولد 64 سالگی خود را جشن بگیرد، در یکی دو دهه اخیر سال‌های زیادی به‌عنوان سرمربی تیم‌ملی کشتی فرنگی فعالیت کرده، اما این استرس همیشه نزد مسئولان فدراسیون در دوره‌های مختلف بوده که آقای خاص قهر و کناره‌گیری ناگهانی داشته باشد.

سرمربی تیم‌ملی کشتی فرنگی که ارتباط خوبی با علیرضا دبیر و حمید سوریان در دوره مدیریتی فدراسیون فعلی داشته و همواره از امکاناتی که برای تیم‌ملی مهیا شده، تعریف و تمجید می‌کند، بعد از بازگشت از جام تورلیخانوف قزاقستان دیگر در اردوی تیم‌ملی حاضر نشده است.

محمد بنا که در چند مقطع در همین چند سال اخیر هم زمزمه‌های قهر و جدایی‌اش به گوش رسیده و البته هر بار آنها را تکذیب کرده، این بار هم به دلایلی نامشخص در اردو حاضر نشده و فعلا حاضر به بازگشت هم نیست.

البته شنیده می‌شود مثل دفعات قبلی علیرضا دبیر و حمید سوریان، رئیس و نایب رئیس فدراسیون کشتی در تلاش برای بازگرداندن محمد بنا هستند و می‌خواهند شرایط را برای بازگشت او فراهم کنند.

این در حالی است که تیم‌ملی کشتی آزاد طبق برنامه کارهایش را برای مسابقات جهانی پیش می‌برد و حتی نحوه برگزاری مسابقات انتخابی و تاریخ آن را هم اعلام کرده است. اما در کشتی فرنگی شرایط ملی‌پوشان مشخص نیست و فعلا فدراسیون در پی بازگرداندن آقای خاص است.

به نظر می‌رسد تلاش‌ها برای راضی‌کردن محمد بنا ادامه داشته باشد و فدراسیون برنامه‌ای برای تعیین گزینه جدید نخواهد داشت. البته که در مذاکرات اولیه بنا هم روی عدم‌بازگشت خود حسابی اصرار کرده و فعلا هیچ چیز در مورد آینده مشخص نیست.

با اینکه مدت زیادی تا مسابقات جهانی 2022 صربستان باقی نمانده و محمد بنا هم از نظر فنی تیم خوبی را برای شرکت در این رویداد در اختیار دارد، مشخص نیست دغدغه بنا در مقطع فعلی چیست! باید نشست و دید مسئولان فدراسیون کشتی با رایزنی می‌توانند بنا را به بازگشت راضی کنند یا این‌بار اتفاقات جدیدی رخ خواهد داد.

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.