اگر مسئولین کمی محبت داشتند، شجریان مال ما بود

نقویان: همه تقصیرها با ماهواره و دشمن است و ما بی تقصیریم؟

دبیر سابق شورای عالی گزینش کشور گفت: اگر مسئولین ما کمی محبت داشتند، شجریان مال ما بود. ما او را در دامن خیلی ها انداختیم که خودش هم دوست نداشت مصاحبه با آنها داشته باشد. خیلی وقت ها کار با یک محبت و یک مهربانی حل می شود؛ کما اینکه پیامبر(ص) حل می کرد

شهروند آنلاین:حجت الاسلام و المسلمین ناصر نقویان در هیأت عشاق الائمه حزب مردم سالاری با اشاره به ماجرای جنگ حنین و کار رسول خدا(ص) گفت: اگر مسئولین ما کمی محبت داشتند، شجریان مال ما بود. ما او را در دامن خیلی ها انداختیم که خودش هم دوست نداشت مصاحبه با آنها داشته باشد. خیلی وقت ها کار با یک محبت و یک مهربانی حل می شود؛ کما اینکه پیامبر(ص) حل می کرد.

وی ادامه داد: اگر قرار است که این دین بر بقیه ادیان غلبه کند، بقیه ادیان چه ادیانی هستند؟ هرکس می گوید حق با من است. جالب است کسی که هیچ خبری از ادیان دیگر ندارد می گوید حق با من است. تو اگر همه تورات و انجیل را خوانده ای و اوستا را تماما خواندی، آن وقت می توانی بگویی حق با من است. ما وارد این بحث نمی شویم. فرض می کنیم همین دینی که ما داریم را خدا گفته می خواهد بر همه برتری بدهد و دین شما جهان شمول شود.

نقویان اظهار داشت: بحث این است که با چه ابزاری خدا می خواهد این کار را انجام دهد. بعضی از دوستان می گویند ما اسرائیل را بیچاره می کنیم و کاخ سفید را می گیریم و حسینیه می کنیم. یک فرض این است که با قدرت سلاح و توپ و تانک این کار انجام شود. این فرض معقول نیست. ممکن است سلاح ما برتر هم باشد. اشکالی هم ندارد؛ چشم ترامپ هم کور شود. یک نفر می گفت این تحریم ها کاغذ پاره است الآن می گویند این تحریم ها ما را بیچاره کرده است. یک نفر هم نیست بگوید چند مدل حرف می زنید. قرآن می گوید خدا خیلی عصبانی می شود حرفی بزنید که همین جوری از دهانتان در برود.

به گزارش جماران وی ادامه داد: در مکه و مدینه که همه روسری و برقع هم دارند؛ پس چرا به آنها فحش می دهید. می گوییم اینها ظاهر اسلام است. چطور مال آنها ظاهر است و مال ما باطن است؟ دادگاه های آنها واقعا خلوت است ولی به مجتمع قضایی شهر مقدس مشهد بروید و ببینید چه خبر است. چه کار کرده ایم که همه مردم با هم دعوا دارند و همه با هم داریم می جنگیم؟ همه تقصیر ماهواره ها و دشمن است و ما هیچ تقصیری نداریم؟ اینها همه پسران نوح هستند که فاسد شده اند؟ چه زود خودشان را جای انبیاء و اولیاء می گذارند.

دبیر سابق شورای عالی گزینش کشور اظهار داشت: هرکس از ما انتقاد کند، ممنوع التصویر و ممنوع المنبرشان می کنیم؛ پست و مقام آنها را می گیریم. کسی می تواند بفهمد احترامی که به من می گذارند از ترس است و یا از عشق است؟ ببینید آفریقا راجع به نلسون ماندلا چه می گویند. 27 سال زندان بود. حالا که آقا رئیس جمهور شده و سفیدها اقلیت شده اند، وقت انتقام است و می تواند همه را اعدام کند. قدرت نداشت؟ به دخترش گفت اگر آفریقا را دوست داری امروز بهترین روز بخشیدن است. هر جا می رفت همه به افتخارش بلند می شدند؛ چون بزرگ بود و بزرگی به ملتش یاد داد.

وی تأکید کرد: بعد از اینکه ابوسفیان یاران پیامبر(ص) را کشت، یک نفر از یاران گفت «الیوم یوم الملحمه» اما پیامبر(ص) پاسخ داد «الیوم یوم المرحمه». پیامبری که من و شما اعتقاد به علم غیبش داریم و می داند فرزندان این ابوسفیان جنایتکار با فرزندان معصومش چه خواهند کرد؛ در عین حال او را می بخشد. رهبر معظم انقلاب سال 88 در نماز جمعه فرمود روش ما جذب حداکثری و دفع حداقلی است. کسانی که خیلی سنگ ولایت را به سینه می زنند بگویند تا حالا چند نفر را جذب کرده اند. جذب یعنی کسی که دارد می رود را به این طرف بکشیم. کسی که انتقاد دارد و ناراحت است را توانسته ایم جذب کنیم یا هرچه بلد بودید در روزنامه نوشته اید؟ آن جور دینش را غلبه می داد.

نقویان در پایان گفت: وقتی علم با حلم در می آمیزد یک معجون ضد گلوله درست می کند که جز آدم های حسود، هیچ کس حریف شما نیست.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.