توسلی:با تلاش وزارت بهداشت صادرکننده واکسن کرونا شدیم

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه کادر درمان برای مقابله با بیماری کرونا زحمات زیادی کشیدند و ما دست بوس فعالان در حوزه سلامت هستیم، گفت: با تلاش وزارت بهداشت صادرکننده واکسن کرونا شدیم.

به گزارش شهروند آنلاین؛ فتح الله توسلی نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی ابا اشاره به صفر شدن آمار فوتی های کرونا در کشور در روزهای 12 و 20 خرداد گفت: صفر شدن آمار فوتی های کرونا در کشور نتیجه زحمات کادر درمان و تلاش و پیگیری مسئولان امر است.

او افزود: قدر تلاش ها و کوشش کادر درمان را می دانیم و دست بوس فعالان در حوزه سلامت هستیم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: ما در حالی امروز موفق شدیم آمار فوتی های کرونا در کشور را به صفر برسانیم که کشورهای مدعی اروپایی که جمعیتی نزدیک به جمعیت ایران دارند، آمار فوتی‌های کرونای آنها سه رقمی است.

توسلی خاطرنشان کرد: در کنار کادر درمان متخصصان در حوزه ساخت و تولید واکسن، تلاش مجدانه‌ای داشتند و ما امروز به جایگاهی رسیده ایم که هم می‌توانیم نیاز خود را به واکسن تامین کنیم و هم قادر به صادرات این محصول هستیم.

او افزود :ما شکرگزار خداوند متعال به خاطر این موفقیت هستیم و البته لازم است برای تداوم این وضعیت مردم همچنان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

دکتر عین اللهی، وزیر بهداشت برای اولین بار روز پنچشنبه 12 خرداد اعلام کرد که در 24 ساعت گذشته هیچ بیمار فوتی ناشی از کرونا نداشتیم.

او همچنین برای دومین بار روز جمعه  20  خرداد اعلام کرد که در 24 ساعت گذشته هیچ بیمار فوتی ناشی از کرونا نداشتیم.

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.