همزمان با سفر رئیس‌جمهوری؛ میز خدمت و ارتباطات مردمی در هلال‌احمر اصفهان مستقر شد

مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات و نماینده تام الاختیار رئیس جمعیت هلال احمر، همزمان با سفر رئیس جمهوری به استان اصفهان، برای پاسخگویی به مسائل و مشکلات مخاطبان، در میز خدمت و ارتباطات مردمی هلال احمر استان حضور یافت

به گزارش شهروند آنلاین؛همزمان با سفر رئیس جمهوری به استان، دکتر محمد طاهر اصفهانی، مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات هلال‌احمر و نماینده تام الاختیار رئیس جمعیت هلال احمر کشور، به منظور پاسخگویی به سوالات، خدمت رسانی بهتر و دستیابی آسان و سریع مراجعان به خدمات قابل ارائه، امروز چهارشنبه  25 خردادماه در این جمعیت حضور پیدا کرد.

در میز ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر به درخواست های مردمی در حوزه های مختلف و به ویژه مسائل و مشکلات آحاد اقشار نیازمند استان رسیدگی خواهد شد.

محمدهاشمی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر اصفهان خاطرنشان کرد: میز ارتباطات مردمی در جمعیت هلال احمر با هدف خدمت رسانی شایسته و در راستای پیگیری مسائل و مشکلات جامعه و با هدف تسریع و تسهیل در روند حل مشکلات مردمی برپا شده و امیدواریم در کمترین زمان ممکن بتوان در زمینه امور مردم گام های شایسته ای برداشت.

یادآور می‌شود؛ میز ارتباطات مردمی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 25و 26 خردادماه در ساختمان ستاد جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان آماده پاسخگویی به مراجعان است./روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.