سقوط خبرساز بایدن از روی دوچرخه

رئیس‌جمهوری آمریکا مقابل جمعیت نتوانست تعادل خود را حفظ کند و از روی دوچرخه سقوط کرد

جو بایدن روز شنبه هنگامی که در پایان دوچرخه‌ سواری با همسرش در پارک کیپ هنلوپن در نزدیکی خانه ساحلی خود در دلاور قصد داشت از دوچرخه پیاده شود، تعادل خود را از دست داد و به زمین خورد.

به گزارش شهروند آنلاین؛ بایدن ۷۹ ساله و همسرش جیل بایدن مشغول دوچرخه سواری صبحگاهی خود بودند که رئیس‌جمهوری آمریکا تصمیم گرفت با دوچرخه به نزدیکی گروهی از حامیان خود برود که در امتداد مسیر دوچرخه او را تشویق می‌کردند، اما هنگام پیاده شدن از دوچرخه تعادلش را از دست داد و زمین خورد.

پس از آنکه نیروهای سرویس مخفی آمریکا به سرعت به او کمک کردند تا از جای خود بلند شود، بایدن به خبرنگاران گفت: حال من خوب است. پای من بر روی پدال دوچرخه گیر کرد.

خانواده بایدن یک تعطیلات طولانی را در خانه ساحلی خود در منطقه رهوبوت بیچ می‌گذرانند. رئیس‌جمهوری آمریکا و همسرش روز جمعه چهل و پنجمین سالگرد ازدواج خود را جشن گرفتند.

بایدن ۱۹ مارس ۲۰۲۱ نیز سه بار متوالی هنگام بالا رفتن از پله هواپیما زمین خورد. رئیس‌جمهوری آمریکا هنگام بالا رفتن از پله هواپیما در پرواز به مقصد آتلانتا برای حضور در میان رهبران انجمن آسیایی‌های مقیم آمریکا سه بار متوالی روی پله هواپیما زمین خورد./ایرنا

جو بایدن

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.