تجهیزات هلال‌احمر ایران در حوزه امدادونجات کاملا به‌روز است

مدیر منطقه‌ای آسیا-اقیانوسیه فدراسیون بین‌المللی جمعیت‌های صلیب سرخ و هلال‌احمر در دیدار با دکتر کولیوند با تاکید بر اینکه تجهیزات و امکانات هلال‌احمر ایران در زمینه امدادونجات به‌روز است، از جلسه مذاکره با شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی در این زمینه استقبال کرد.

به گزارش شهروند آنلاین؛ پیرحسین کولیوند در حاشیه نشست روسای جمعیت‌های ملی منطقه‌ای، با الکساندر ماتیو، مدیر منطقه ای آسیا-اقیانوسیه فدراسیون بین‌المللی جمعیت‌های صلیب سرخ و هلال‌احمر دیدار و در خصوص تجارب هلال‌احمر ایران در حوزه امداد و نجات و به‌ویژه بحث جست‌وجوی کشته‌شدگان و همچنین افراد زنده در زیر آوار گفت‌وگو کرد.

کولیوند در ادامه، پیشنهاد کرد که جلسه‌ای با حضور شرکت‌های دانش بنیان ایرانی و فدراسیون در زمینه تولید و ارائه طرح‌های مربوط به آخرین دستاوردهای ایران در حوزه طراحی و تولید تجهیزات امدادونجات و جست‌وجوی افراد در زیر آوار تشکیل و از این دستاوردها در سطح بین‌المللی استفاده شود.

مدیر منطقه آسیا-اقیانوسیه فدراسیون نیز در این دیدار تاکید کرد که تجارب و تکنولوژی جمعیت هلال‌احمر ایران در زمینه امدادونجات و جست‌وجوی افراد در زیر آوار کاملأ  به‌روز است.

ماتیو همچنین از پیشنهاد دکتر کولیوند برای تشکیل جلسه و اطلاع از آخرین دستاوردهای ایران در زمینه تولید تجهیزات به‌روز امدادی استقبال کرد و  مقرر شد جلسه‌ ای در این رابطه در فدراسیون و با حضور جمعیت هلال‌احمر ایران و تیم کارشناسی آن برگزار شود.

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.