رونمایی از ادارات پرمصرف برق تهران

درپی اخطار‌های داده شده مبنی بر انتشار نام اداراتی که اقدام به کاهش مصرف برق نکرده‌اند، اسامی پرمصرف‌های بخش اداری شهر تهران در آخرین روز خرداد اعلام شد.

به گزارش شهروند آنلاین؛ درپی ابلاغ مصوبه هیات دولت مبنی بر لزوم کاهش مصرف برق مشترکان اداری و دستگاه‌های اجرایی برای کاهش بار شبکه توزیع برق در ساعات اوج بار، روز سه شنبه ۳۱ خرداد اسامی اداراتی که در شهر تهران، توجه کافی به اجرای این مصوبه نداشتند و مصرف برق خود را کاهش ندادند و امروز مشمول قطع برق شدند، برای نخستین بار اعلام شد.

رئیس مرکز پایش برق در ارتباط زنده با شبکه خبر گفت: اسامی این ادارات پرمصرف عبارت است از: اتاق بازرگانی و صنایع و معادن، ساختمان مرکزی بانک تجارت، سرپرستی بانک کشاورزی، مرکز مخابرات استان تهران، نمایشگاه‌های بین المللی ایران، جهاد دانشگاهی صنعتی شریف، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی.

مسعود نصری افزود: در ساعت ۱۲ که عمده کار‌های اداری انجام شده و ارباب رجوع کمتر می‌شود دستگاه‌هایی که در رعایت الگوی مصرف کوتاهی کنند و بیش از الگو مصرف برق داشته باشند، انشعاب آنها قطع می‌شود. همچنین ۲۵۰ تیم عملیاتی نیز در این زمینه فعال شده‌اند که مصرف برق ادارات و سازمان‌ها پایش و بازدید میدانی از ادارات انجام می‌شود. همه دستگاه‌های اداری و سازمان‌ها موظف هستند الگوی مصرف را رعایت کنند که اگر برق آنها قطع شد باید از طریق ژنراتور تأمین برق اضطراری اقدام کنند تا مردم در این ادارات معطل نشوند.

رئیس مرکز پایش شرکت برق گفت: بعد از قطع انشعاب برق دستگاه‌های اداری باید بالاترین مقام در آن سازمان یا اداره مراجعه کند و تعهد بدهد که الگوی مصرف برق را رعایت می‌کند. بعد از آن انشعاب آنها وصل خواهد شد.

به گفته نصری، سه اداره از ادارات یاد شده تاکنون چندین بار تذکر گرفته اند و انشعابشان قطع شده است./واحد مرکزی خبر

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.