داستان عجیب فرار علیرضا دبیر از دست کرونا!

با وجود مثبت تست کرونای چند تن از اطرافیان رییس فدراسیون کشتی، تست او همچنان منفی است

حمید سوریان مبتلا به کرونا شده و حتی رییس دفتر علیرضا دبیر هم با تست مثبت مواجه است، اما رییس فدراسیون کشتی فعلا از ابتلا به این ویروس در امان مانده است.

چندی قبل بود که خبر رسید آرش میراسماعیلی، رییس فدراسیون جودو به ویروس کرونا مبتلا شده. این اتفاق دقیقا دو، سه روز بعد از جلسه‌ روسای فدراسیون‌ها با نوبخت، معاون رییس جمهور افتاد. از آنجایی که علیرضا دبیر در کنار میراسماعیلی در این جلسه نشسته بود، این شائبه مطرح شد که دبیر هم مبتلا شده، اما قهرمان سابق کشتی المپیک تست داد و اعلام کرد که به ویروس کرونا مبتلا نشده است.

بعد از چند روز بار دیگر کرونا در حوالی علیرضا دبیر بود، اما او باز هم از دست این ویروس فرار کرد. خبر رسید که حمید سوریان، پرافتخارترین کشتی‌گیر تاریخ ایران که هم اکنون نایب‌رییس فدراسیون کشتی است، با تست مثبت کرونا مواجه شده و در قرنطینه به سر می برد.

از سوی دیگر رییس دفتر علیرضا دبیر هم چند روز قبل تستش مثبت شده و فعلا به قرنطینه رفته است. با این حال رییس فدراسیون کشتی که قصد داشت در اردوی ملی‌پوشان کشتی آزاد حاضر شود، بار دیگر تست pcr داد که پاسخ آن منفی بود.

به نظر می‌رسد علیرضا دبیر با وجود فعالیت های زیادی که در فدراسیون کشتی انجام می دهد، به خوبی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می کند که حتی از اطرافیانش هم این ویروس را نگرفته و در سلامت کامل است.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.