انگلیس؛ کلونی جدید آبله میمونی

تازه‌ترین گزارش منتشر شده نشان می‌دهد انگلیس با ۷۹۳ مورد ابتلا به آبله میمونی، دارای بیشترین افراد آلوده شناسایی شده جهان به این ویروس است.

به گزارش شهروند آنلاین؛ بر اساس گزارش‌های منتشر شده در انگلیس به نقل از مرکز پیشگیری و کنترل بیماری‌ها در آمریکا، پس از انگلیس، اسپانیا با ۴۹۷ مبتلا، آلمان با ۴۶۹ مبتلا، پرتغال با ۳۰۴ مورد، فرانسه با ۲۷۷ مورد، کانادا با ۲۱۰ مبتلا، امریکا با ۱۴۱ مبتلا، هلند با ۹۵ مبتلا و اسراییل با ۱۱ مبتلا در رده‌های بعدی دارای بیشترین مبتلا به آبله میمونی هستند.

لندن پایتخت انگلیس آلوده‌ترین شهر این کشور و جهان به ویروس آبله میمونی شناخته شده است. بیمارستان‌ها در انگلیس برای پیشگیری از شیوع این بیماری ورود افراد همراه بیمار به بیمارستان‌ها را محدود کرده اند.

برخی کارشناسان بهداشت و درمان در انگلیس با اشاره به شناسایی نشدن شماری از مبتلایان معتقدند شمار واقعی ابتلا به آبله میمونی در انگلیس بیشتر از آمار اعلامی است. اغلب افراد مبتلا به آبله میمونی در انگلیس مردان همجنسگرا هستند.

به گفته پزشکان در انگلیس فرد مبتلا به آبله میمونی اگر فوری درمان نشود، می‌تواند دچار آسیب مغزی شدید یا مرگ شود./واحد مرکزی خبر

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.