هنوز هم از این اتفاق شوکه‌ام

تازه‌ترین اعترافات راننده اتوبوسی که خودروی آمبولانس را پنچر کرد

راننده اتوبوسی که خودروی آمبولانس را پنچر کرد و منجر به مرگ یک کودک شد، در برابر اتهام تخریب خودرو و تسبیب در قتل شبه‌عمد قرار گرفته است. او در تازه‌ترین اعترافاتش می‌گوید که خودش و خانواده‌اش از این ماجرا شوکه هستند.

این راننده اتوبوس در بازجویی‌ها می‌گوید: «من دو دختر 10 و 14 ساله دارم. بعد از این اتفاق حتی دخترهایم هم شوکه هستند. اصلا فکرش را نمی‌کردم که این اتفاق بیفتد. من 10 سال است که راننده اتوبوس هستم. پنج سال در خط سیدخندان کار کردم. هر روز از ساعت  5 و30 دقیقه صبح تا 7 شب کار می‌کنم. اتوبوس هم بخشی از آن برای خودم و بخشی هم متعلق به شرکت اتوبوسرانی است. روز حادثه به‌عنوان نیروی کمکی به آنجا رفته بودم. خیلی خسته بودم و گرمای هوا کلافه‌ام کرده بود. آن روز مسافران زیادی هم داشتم. همه اینها باعث شده بود که کلافه‌وعصبی شوم. وقتی با خودروی آمبولانس مواجه شدم، از اتوبوس پایین آمدم. آمبولانس درست جایی پارک کرده بود که نمی‌توانستم در جا تغییر لاین بدهم. مجبور بودم مسافت زیادی را دنده عقب بروم.

برای همین پایین رفتم و همه جای خودروی آمبولانس را بررسی کردم تا ببینم بیمار دارد یا نه. وقتی مطمئن شدم که هیچ بیماری داخلش نیست این کار را کردم. حتی 10 دقیقه هم در خودرو منتظر بودم، ولی کسی نیامد. از طرفی وقتی دنده عقب گرفتم با یک موتوری برخورد کردم و او به من تیکه انداخت. همین باعث شد بیشتر عصبانی شوم و به سراغ خودروی آمبولانس رفتم و آن را پنچر کردم. ولی نمی‌خواستم باعث آسیب رساندن به کسی شوم، چه برسد به مرگ یک بچه.

خودم هم باورم نمی‌شود که این اتفاق افتاده است. فردای آن روز بود که خبر را در رسانه‌ها خواندم و خیلی ترسیدم و عذاب‌وجدان گرفتم. حتی از ترسم موبایلم را خاموش کردم، اما سرانجام پلیس دستگیرم کرد. واقعا در آن لحظه اصلا تصورش را هم نمی‌کردم که ماجرا به مرگ یک کودک بیمار و گیرافتادن خودم ختم می‌شود. اگر می‌دانستم، هرگز مرتکب چنین اشتباه بزرگی نمی‌شدم.»

در حال حاضر نیز پدر و مادر آن کودک به دادسرا رفته و شکایت خود را مطرح کرده‌اند. این در حالی است که راننده اتوبوس در برابر اتهام تسبیب در قتل شبه‌عمد و تخریب خودرو قرار گرفته است.

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.