عیسی را ببخشید!

هواداران پرسپولیس امیدوارند کنفدراسیون فوتبال آسیا عذرخواهی عیسی‌ آل‌کثیر را بپذیرد

عیسی آل‌کثیر برای اینکه از محرومیت 6 ماهه فرار کند راهی جز عذرخواهی کتبی ندارد؛ او باید توضیح بدهد که هیچ قصدی از شادی گل جنجالی نداشته و البته منتظر حکم دادگاه تجدید نظر بماند.

عیسی آل‌کثیر طی روزهای گذشته یکی از خبرساز ترین فوتبالیست‌های ایرانی بوده است؛ شادی گل جنجالی مهاجم تازه وارد پرسپولیس به خاطر برادرزاده‌اش که چشمان بادامی داشت از سوی کمیته انضباطی اقدام نژادپرستانه تلقی و منجر به محرومیت 6 ماهه آل‌کثیر شد. عیسی در بازی نیمه نهایی پرسپولیس مقابل النصر هم بازی نکرد اما نگرانی اصلی درباره غیبت او در مسابقات داخلی ایران و البته فینال لیگ قهرمانان آسیا است.

در این خصوص باشگاه پرسپولیس نامه‌نگاری هایی با AFC انجام داده و توضیحاتی داشته تا شاید بتواند این حکم را بشکند. پرسپولیسی‌ها در این پرونده وکلایی گرفتند و قصد دارند ثابت کنند شادی گل آل‌کثیر یک سوءتفاهم بوده و ربطی به موضوعات نژاد پرستی نداشته است.

در پرونده‌ای که مدیران پرسپولیس برای آل‌کثیر تهیه کردند، عکس‌های او در کنار برادرزاده چشم بادامی اش و البته شادی‌های چند سال گذشته او را قرار دادند تا ثابت کنند او قصد بدی نداشته است.

از طرف دیگر خود آل‌کثیر هم باید به صورت رسمی عذرخواهی خود را را ارائه کند. عیسی باید در این نامه عذرخواهی کتبا بگوید که هیچ قصدی از این کار نداشته وهمه اتفاقات یک سوءتفاهم بوده است.

در این شرایط آل‌کثیر و پرسپولیس همه اقدامات قانونی را برای بخشش محرومیت مهاجم سرخ‌ها اقدام می‌دهند و باید منتظر بمانند تا پرونده به کمیته تجدید نظر AFC برود. در این کمیته با توجه به اعتراض پرسپولیس و آل‌کثیر پرونده بار دیگر مورد بررسی قرار می‌گیرد و اینجا است که هواداران پرسپولیس امیدوار هستند تا حکم سنگین برای عیسی بشکند و آنها بتوانند در شروع لیگ بیستم از آل‌کثیر بهره ببرند.

حالا همه هواداران پرسپولیس و مسئولان باشگاه منتظر شکسته شدن رای کنفدراسیون فوتبال آسیا هستند. اگرچه این کار با توجه به سفت و سخت بودن قاضیان AFC کمی دشوار است اماپرسپولیسی‌ها برای داشتن دوباره آل‌کثیر از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.