درخواست هلال‌احمر افغانستان از هلال‌احمر ایران

صدها افغان در پی زلزله 6.1 ریشتری کشته، مصدوم و آواره شده‌اند

جمعیت هلال‌احمر افغانی از تمام امکانات خود برای کمک به زلزله‌زدگان استفاده می‌کند اما این امکانات و تجهیزات با توجه به وسعت حادثه، برای رسیدگی به آوارگان کافی نیست. بنابراین از هلال‌احمر ایران درخواست داریم در حد امکانات و توان، به زلزله‌زدگان افغانستانی امدادرسانی کند

به گزارش شهروند آنلاین؛سرپرست و معاون هلال‌احمر افغانستان در پاسخ به اعلام آمادگی هلال‌احمر ایران برای کمک به زلزله‌زدگان این کشور، طی نامه ای به کشته، مصدوم و آواره شدن صدها نفر در پی وقوع زلزله در ولایت خوست اشاره و از ایران برای کمک به زلزله‌زدگان کشورش درخواست کمک کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر؛ الحاج ملانورالدین ترابی، معاون و سرپرست هلال‌احمر افغانی در پاسخ به اعلام آمادگی هلال‌احمر ایران برای کمک به زلزله‌زدگان این کشور طی مکاتبه ای رسمی گفت: براساس گزارش‌های ابتدایی به‌دنبال وقوع زلزله در جنوب شرق این کشور، صدها نفر جان باخته و مصدوم شده‌اند و صدها منزل مسکونی ویران و ساکنان آنها آواره شده‌اند.
وی افزود کرد: جمعیت هلال‌احمر افغانی از تمام امکانات خود برای کمک به زلزله‌زدگان استفاده می‌کند اما این امکانات و تجهیزات با توجه به وسعت حادثه، برای رسیدگی به آوارگان کافی نیست. بنابراین از هلال‌احمر ایران درخواست داریم در حد امکانات و توان، به زلزله‌زدگان افغانستانی امدادرسانی کند.

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.