در آبان ماه خون به پا می‌شود!

زمان نمایش فیلم مسعود کیمیایی روشن شد

فیلم “خون شد” مسعود کیمیایی که در جشنواره گذشته نمایش موفقی داشت، در بدترین زمان ممکن، در اوج کرونا و بدترین وضعیت سینمای ایران در چهار دهه اخیر روی پرده می‌آید. پیش از این “قاتل اهلی” کیمیایی نیز اکران بدی را پشت سر گذاشته بود

[شهروندآنلاین] مسعود کیمیایی که این روزها در حال آخرین مراحل پیش‌تولید جدیدترین فیلمش “خائن‌کشی” است، تا چند هفته دیگر آخرین فیلمش را روانه پرده سینماها خواهد کرد. روز گذشته خبرگزاری‌ها این خبر را به نقل از پخش‌کننده فیلم “خون شد” اعلام کردند.
مسعود کیمیایی
امیرحسین حیدری مدیر شرکت پخش نمایش گستران که چندی پیش از توزیع فیلم “خون شد” خبر داده بود، می‌گوید که این ساخته مسعود کیمیایی که سعید آقاخانی نقش اصلی آن را برعهده دارد، در ماه آینده به سینماها می‌آید.
مدیر شرکت پخش نمایش گستران که توزیع فیلم “آقای سانسور” را هم در اختیار دارد، درباره دلیل اکران “خون شد” و دیگر فیلم‌هایی که قصد نمایش‌شان را دارد می‌گوید که هنوز برای اکران آنلاین این فیلم‌ها تصمیمی گرفته نشده است: «در حال حاضر برای این فیلم‌ها گزینه اکران آنلاین نداریم و باید تهیه کننده فیلم برای اکران آنلاین این فیلم‌ها تصمیم بگیرند. البته این را باید بگویم که طبق قراری که در شورای صنفی نمایش گذاشته شده است، فیلم‌ها باید ۲ هفته اکران عمومی شوند و بعد از آن برای اکران آنلاین آن تصمیم گرفته شود».
به گفته مدیر شرکت پخش نمایش گستران این شرکت در حال حاضر فیلم‌های “عنکبوت” به کارگردانی ابراهیم ایرج‌زاد، “مغز استخوان” ساخته حمیدرضا قربانی و “جمشیدیه” به کارگردانی یلدا جبلی را در دست دارد- که به زودی برنامه اکران آنها مشخص می‌شود.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.