جوکر در لباس ناپلئون!

خواکین فونیکس در کنار ریدلی اسکات

ظاهرا خواکین فونیکس قصد کرده تمام نقش‌های مهم هالیوود را از آن خود کند. او بعد از جوکر سراغ کاراکتر دیگری رفته که بی‌تردید نگاه همگان را به خود جلب خواهد کرد

[شهروندآنلاین] خواکین فینیکس که در سال‌های اخیر در شماری از بهترین فیلم‌های ساخته شده ایفای نقش کرده، بعد از “جوکر” حالا می‌خواهد در نقش یکی از مشهورترین شخصیت‌های تاریخ بازی کند.
فینیکس که سال گذشته برای بازی در نقش جوکر توانست جایزه اسکار بازیگری را به فهرست افتخارات کارنامه‌اش اضافه کند، در فیلم جدید کارگردان قدیمی و شناخته‌شده هالیوود نقش یکی از شناخته شده‌ترین شخصیت‌های تاریخ را بر عهده خواهد داشت. این فیلم که گفته می‌شود درباره ناپلئون بناپارت، چهره افسانه‌ای تاریخ فرانسه ساخته خواهد شد، به کارگردانی ریدلی اسکات کارگردان فیلم‌هایی مانند گلادیاتور، هانیبال، سقوط بلک هاوک، پادشاهی بهشت، گانگستر آمریکایی، یک مشت دروغ و رابین‌هود جلوی دوربین خواهد رفت.
نشریه اینترنتی ایندی‌وایر در این زمینه نوشته که خواکین فینیکس ستاره آمریکایی برنده جایزه اسکار قرار است در همکاری مجددش با ریدلی اسکات که یک درام تاریخی با محوریت زندگی ناپلئون بناپارت است، نقش این فرمانده مقتدر فرانسوی اواخر قرن هجدهم و اوایل قرن نوزدهم را ایفا کند.
فیلم جدید ریدلی اسکات «کوله پشتی» نام دارد و به گزارش خبرگزاری صبا این نام از این عبارت آمده است: «پرسنل و کارکنان یک ژنرال در کوله‌پشتی هر یک از سربازها مخفی شده‌اند».
گفته می‌شود «کوله پشتی» قصد دارد یک نگاه شخصی به اصل و اساس ناپلئون و صعود سریع، قاطعانه و بی‌رحمانه‌اش به جایگاه امپراتوری فرانسه داشته باشد. فیلم جنگ‌های مشهور ناپلئون، جاه‌طلبی بی‌رحمانه و ذهن استراتژیک شگفت‌انگیزش به عنوان یک رهبر نظامی فوق‌العاده را به تصویر خواهد کشید. فیلمنامه این کار را دیوید اسکارپا همکار ریدلی اسکات در فیلم «تمام پول‌های جهان» نوشته است.
گفتنی است پیش از ریدلی اسکات، استنلی کوبریک سال‌ها به دنبال ساخت فیلمی براساس زندگی ناپلئون بناپارت بود که سرانجام با شکست مواجه شد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.