ورود سازمان بازرسی به پرونده ترک فعل سه دستگاه اجرایی

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: سه دستگاه وزارت جهاد کشاورزی، سازمان گمرک و سازمان غذا و دارو در مورد سامانه جامع تجارت تکالیفی داشتند که به وظیفه خود عمل نکردند.

به گزارش شهروند آنلاین؛ ذبیح الله خدائیان در نشست خبری افزود: پرونده‌هایی در مورد ترک فعل این دستگا هها تشکیل و به مراجع قضایی ارسال شد.

او بر پیگیری عمل کردن دستگا هها به وظایف قانونی خود تاکید کرد و گفت: اگر مسئولی در دوران مسئولیت خود به وظایف قانونی عمل نکند و جرم و خسارتی حادث شود حتما پیگیری قضائی می‌شود و اگر خسارتی ناشی از این ترک فعل به بار نیاید، حتما تخلف محسوب می‌شود.

خدائیان درباره بحث خودرو و وجود خودرو‌های ناقص در پارکینگ دو خودرو ساز گفت: ۱۷۰ هزار خودرو ناقص در پارکینگ این خودروسازان انباشته بود.

او اضافه کرد: خودروسازان علت وجود این تعداد خودرو در پارکینگ‌ها را کسری تراشه الکترونیکی بیان کردند در حالی که راه‌هایی وجود داشت.

خدائیان گفت: با پیگیری‌های سازمان بازرسی و دولت، تعداد خودرو‌های ناقص به ۴۵ هزار خودرو کاهش یافت و بر اساس اعلام خودرو سازان قرار است خو‌های ناقص در شهریور امسال به ۱۵ هزار خودرو برسد./واحد مرکزی خبر

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.