تایید کیفیت خدمات پزشکی هلال ‌احمر ایران در حج توسط عربستان

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از ارائه 19 هزار خدمت به حجاج خبر داد

سیدعلی مرعشی در خصوص خدمات بهداشتی و درمانی ارائه شده به زائرین حج 1401 گفت: در شهر مدینه تاکنون 4800 ویزیت، 1900 تزریق و 200 فقره سرم تراپی توسط تیم‌های اعزامی صورت گرفت و 4 نفر از حجاج نیز جهت درمان تکمیلی به بیمارستان اعزام شده‌اند.

به گزارش شهروند آنلاین؛ مرعشی افزود: در شهر مکه نیز ۳ هزار و 509 نفر از زائرین ویزیت شده و به 1232 نفر خدمات پاراکلینیکی ارائه شده است. تاکنون 39 نفر از حجاج در بیمارستان جهت درمان های تخصصی بستری شده‌اند. همچنین به سه هزار و 452 نفر نیز خدمات دارویی از طریق داروخانه هلال احمر ارائه شده است.

این مقام مسئول در جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: خدمات بهداشتی و درمانی متنوعی به حجاج و زائرین ارائه می‌شود و در مجموع از ابتدای آغاز مراسم حج 1401 تاکنون 19 هزار خدمت به حجاج ارائه شده و خوشبختانه مشکل خاصی تاکنون برای زائرین بوجود نیامده است.

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر با اشاره به این که جمهوری اسلامی ایران خدمات بهداشتی و درمانی منحصربفردی در مراسم حج 1401 به حاجیان ارائه می‌دهد، گفت: وزارت صحه عربستان در روزهای اخیر از خدمات بهداشتی و درمانی ارائه شده از سوی ایران و مراکز درمانی هلال احمر بازدید کردند و پس از این بازدید ابراز رضایت خود را عنوان و خدمات بهداشتی ارائه شده از سوی ایران را بی‌نقص دانستند./ پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.