فرمانده نیروی دریایی ارتش: با کسی سر جنگ نداریم

امیر ایرانی گفت: ایرانی‌ها امنیت را به کشورهای دیگر هدیه می‌دهند اما وقتی پرچم ایران به اهتزاز در می‌آید،‌ حساب کار دست دشمنان می‌آید.

به گزارش شهروند آنلاین؛فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم گرامیداشت روز جهانی دریانورد با بیان اینکه در کانال سوئز و بیخ گوش رژیم منحوس صهیونیستی شناورهای ایرانی را اسکورت کردیم،‌گفت: در این منطقه وقتی پرچم ایران به اهتزاز در می‌آید،‌ حساب کار دست دشمنان می‌آید.

امیر  ایرانی همچنین با تاکید بر اینکه ما به‌دنبال صلح هستیم و با کسی سر جنگ نداریم،‌اما آنهایی را که بیشتر از قد و قواره خود حرف بزنند، تنبیه می‌کنیم گفت که ایرانی‌ها امنیت را به کشورهای دیگر هدیه می‌دهند اما وقتی پرچم ایران به اهتزاز در می‌آید،‌ حساب کار دست دشمنان می‌آید.

هم اکنون ناوگروه ۷۹ نیروی دریایی ارتش در ورودی کانال سوئز در حال اسکورت ایرانی است که بیش از ۴۵ هزار کیلومتر دریانوردی را برای رسیدن به این نقطه پیموده اند.

این ناوگروه متشکل از ناوبندر «مکران» و ناوشکن شهید «بایندر» در دریای سرخ حضور دارد و نفتکش‌ها یا کشتی های جمهوری اسلامی ایران را در مسیر تعیین شده اسکورت می‌کند./باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.