تخلیه اقلام اهدایی هلال‌احمر ایران در پکتیکا

عصر امروز اقلام اهدایی در 2 روستای زلزله‌زده توزیع می‌شود

اولین محموله زمینی که از راه سیستان و بلوچستان به سمت افغانستان راهی شده بود به پکتیکا رسید و امدادگران هلال‌احمر با کمک نیروهای محلی در حال تخلیه اقلام اهدایی هستند. عصر امروز توزیع اقلام در 2 روستا آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار اعزامی «شهروند» به افغانستان، کاروان امدادگران جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران پس از توزیع اقلام امدادی در خوست عازم استان پکتیکا شدند و هم‌اکنون در یکی از قریه‌های این استان مستقر هستند.

ساعاتی قبل اولین محموله زمینی که از راه سیستان و بلوچستان به سمت افغانستان راهی شده بود به این استان رسید و امدادگران هلال‌احمر با کمک نیروهای محلی در حال تخلیه اقلام اهدایی هستند.

«حامد سجادی»، سرپرست تیم اعزامی هلال‌احمر ایران به افغانستان افزود: با توجه با اینکه فاصله دو قریه هدف ارسال کمک‌ها با مرکز استان زیاد نیست ‌و مسیر نسبتا مناسبی دارد عصر امروز بعد از تقسیم‌بندی این اقلام را جهت توزیع به روستاها می‌بریم.

او توضیح داد: این اقلام شامل چادر اسکان، اقلام دارویی، موکت و مواد غذایی است.

ملا «نورالدین ترابی»، معاون هلال احمر افغانستان شامگاه گذشته اعلام کرده است: هنوز آمار دقیقی از تعداد کشته ها و زخمی ها وجود ندارد و قرار است 50 گروه از 15 استان افغانستان برای تعیین آمار دقیق کشته و زخمی ها و منازل تخریب شده کار خود را آغاز کنند./

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.