ابراز رضایت رئیسی از شرایط مرز ایران و پاکستان

رئیس‌جمهوری از همکاری دولت و ارتش پاکستان برای ارتقای شرایط امنیتی در خط مرزی قدردانی کرد

آیت‌الله رئیسی در دیدار رئیس کمیته مشترک رؤسای ستاد ارتش پاکستان اظهار داشت: مناسبات خوب نیروهای مسلح دو کشور زمینه‌ها و شرایط امنیتی نسبتاً مناسبی را در مرزهای دو کشور بوجود آورده است.

به گزارش شهروند آنلاین؛ رئیس‌جمهوری در دیدار ندیم رضا، با تشکر از همکاری دولت و ارتش پاکستان برای ارتقای شرایط امنیتی در خطوط مرزی دو کشور اظهار داشت: مناسبات خوب نیروهای مسلح دو کشور زمینه‌ها و شرایط امنیتی نسبتاً مناسبی را در مرزهای دو کشور بوجود آورده است.

رئیس‌جمهوری در ادامه سخنانش با بیان اینکه دو دهه حضور نیروهای آمریکا و ناتو در افغانستان ثمره‌ای جز کشتار و ویرانی برای این کشور نداشت، تصریح کرد: لازم است طالبان با تشکیل دولتی فراگیر در افغانستان به نحوی که همه اقوام و گروه‌ها در آن مشارکت داشته باشند، موجبات ‌آرامش و توسعه در این کشور را فراهم آورند.

ندیم رضا نیز در این دیدار با بیان اینکه به عنوان رئیس کمیته مشترک رؤسای ستاد ارتش پاکستان همواره بر این اعتقاد بوده‌ام که ایران‌ دوستی صمیمی برای پاکستان است، گفت: سفرهای دیپلماتیک پرشمار مقامات پاکستانی در یک ماه گذشته به ایران، گواه علاقمندی ما به گسترش روابط با جمهوری اسلامی ایران است./ایرنا

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.