تبریک تولیت حرم عبدالعظیم حسنی(ع) برای دریافت مدال هانری داویسون توسط جمعیت هلال احمر

تولیت حرم عبدالعظیم حسنی(ع) انتخاب دکتر کولیوند به عنوان رئیس جمعیت هلال احمر را از بهترین انتخاب ها دانست و ابراز امیدواری کرد با حضور او، جمعیت هلال احمر راه خدمت رسانی را بیش از پیش تقویت کند

دیروز مدیر عامل، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و جمعی از مدیران جمعیت هلال احمر استان تهران، با تولیت و مدیر دارالشفاء حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در شهر ری دیدار و گفت‌وگو کردند.

این دیدار به منظور افزایش همکاری بیشتر دو مجموعه به ویژه بهره مندی کارکنان و خدام حرم از آموزش های کمک های اولیه هلال احمر بود تا در زمان و قبل از رسیدن تیم‌های امدادی، به مصدومان امدادرسانی شود، همچنین برنامه ریزی جهت بهره مندی بیش از پیش پوشش امدادی با اوج حضور زائران در مناسبت های مختلف در دستور کار قرار گرفت.

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسگر، کسب مدال هانری داویسون را به مدیران، کارکنان و اعضای جمعیت هلال احمر تبریک گفت و فعالیت هلال احمر را مخلصانه، ارزشمند و تأثیر گذار عنوان کرد.

تولیت حرم عبدالعظیم حسنی(ع) انتخاب دکتر کولیوند به عنوان رئیس جمعیت هلال احمر را از بهترین انتخاب ها دانست و ابراز امیدواری کرد با حضور او، جمعیت هلال احمر راه خدمت رسانی را بیش از پیش تقویت کند.

دکتر عارفی مدیر دارالشفا حرم نیز گزارشی از عملکرد مجموعه در حوزه بهداشتی درمانی را ارائه و گفت: در طول روز بالغ بر ۲ هزار نفر به دارالشفاء حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) مراجعه می‌کنند که با دریافت کمترین هزینه، به آن ها خدمات پزشکی تخصصی مناسبی ارائه می‌شود.

در ادامه شاهین فتحی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران در خصوص خدمات انجام شده توسط هلال احمر به هموطنان را ارائه و اظهار کرد: ارائه خدمات امدادی در طول حداقل ۱۵ سال اخیر به زائران حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) افتخار هلال احمر استان تهران است و از این پس با هماهنگی های انجام شده، این خدمات گسترده تر خواهد شد.

وی افزود: در شهر ری با فعالیت هلال احمر این شهرستان و وجود داروخانه، سعی بر ارائه خدمات قابل توجهی به هموطنان و زائران داشته و خواهیم داشت که بزودی با همکاری طرفین، پایگاهی را نیز در مجموعه حرم افتتاح خواهیم کرد.

سپس حجت الاسلام والمسلمین سلطانی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان تهران ضمن ابراز خرسندی از خدمات جمعیت هلال احمر به ویژه به زائران حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) ابراز امیدواری کرد تا از سوی تولیت حرم مطهر، ظرفیت زیارتی و فرهنگی برای بهره مندی کارکنان و اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر در حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) ایجاد شود که در ادامه تولیت حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) قول هر گونه همکاری را در این خصوص اعلام کرد.

مسئولان حاضر ضمن بازدید از دارالشفاء حرم و نحوه خدمات رسانی این مجموعه، طی بحث و بررسی و تبادل نظر صورت گرفته مقرر شد در آینده نزدیک و با همکاری طرفین، پایگاه ثابت امداد و نجات هلال احمر در حرم مطهر عبدالعظیم حسنی(ع) که یکی از نقاط پر تردد جمعیتی است، به صورت شبانه روزی برپا و آماده خدمات‌رسانی شود.

همچنین با توجه به گسل بسیار پر خطر ری در جنوب پایتخت و قابلیت لرزه خیزی بالای این منطقه، مقرر شد با بهره گیری از امکانات موجود و تکمیل آن، یکی از اردوگاه های اسکان اضطراری در زمان زلزله های احتمالی را با پشتیبانی هلال احمر ری در حرم مطهر برپا کنند.

در پایان مدیران حاضر ضمن زیارت ضریح مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، بر سر مزار دکتر وحید دستجردی، رئیس فقید جمعیت هلال احمر حاضر و فاتحه ای را نثار روح آن مرحوم کردند./روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان تهران

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.