افت بورس و افزایش نرخ دلار

بازار سرمایه بی توجه به دستاوردهای سیاسی

بازار سهام امروز یکشنبه ۲۷ مهرماه را با افت آغاز کرد و قیمت هر دلار آمریکا نیز در مقایسه با آخرین نرخ روز پنجشنبه ۲۵۰ تومان گران شد

شهروند آنلاین: بر خلاف انتظار بواسطه رفع محدودیت تسلیحاتی ایران، بازار سهام امروز یکشنبه ۲۷ مهرماه را با افت آغاز کرد و شاخص کل با کاهش ۳۹ هزار و ۵۸۸ واحد در محدوده یک میلیون و ۵۲۱ هزار واحد قرار دارد. قیمت هر دلار آمریکا نیز برای فروش امروز ۳۱ هزار و ۹۵۰ تومان در صرافی‌ ملی عرضه شد که در مقایسه با آخرین نرخ روز پنجشنبه ۲۵۰ تومان گران شد. در عین حال قیمت خرید هر دلار نیز ۲۹ هزار و ۷۰۰ تومان است.

در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۰:۵۵ شاخص کل با ۳۹ هزار و ۵۸۸ واحد کاهش رقم یک میلیون و ۵۲۱ هزار واحد را بر روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۳۷۸۱ واحد کاهش به رقم ۴۰۸ هزار و ۱۷۶ واحد رسید. معامله‌گران امروز تا این ساعت ۵۰۰ هزار و ۵۸۳ معامله به ارزش ۳۶ میلیارد و ۳۸۷ میلیون ریال انجام داده‌اند.فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، س. نفت و گاز و پتروشیمی تامین،  معدنی و صنعتی گل گهر، پالایش نفت اصفهان، پالایش نفت تهران و پالایش نفت بندرعباس نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.  فرابورس نیز با ۲۸۴ واحد کاهش رقم ۱۷ هزار و ۷۹۰ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار تا این ساعت ۳۷۴ هزار و ۸۰۵ معامله انجام داده‌اند که ۲۱ میلیارد و ۲۲۸ میلیون ریال ارزش داشت.

قیمت هر دلار آمریکا امروز یکشنبه ۲۷ مهرماه ۹۹ در صرافی‌ ملی ۳۱ هزار و ۹۵۰ تومان عرضه شد که در مقایسه با آخرین نرخ روز پنجشنبه ۲۵۰ تومان گران شد.همچنین قیمت خرید هر یورو در صرافی ملی ۳۵,۲۰۰ تومان و قیمت فروش آن ۳۷,۴۵۰ تومان است که نسبت به آخرین نرخ روز پنجشنبه ۲۰۰ تومان افزایش داشت.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.