روایت سخنگوی دولت از فیلم هناس

«هِناس» تهدید‌ها و تطمیع‌هایی که برای دانشمندان هسته‌ای اتفاق می‌افتد را نمایش می‌دهد و نشان می‌دهد عليرغم زحمات علمی و اجرایی که برای کشور کشیدند چه فشار‌هایی را متحمل می‌شوند.

به گزارش شهروند آنلاین، «علی بهادری جهرمی»، سخنگوی دولت سیزدهم با اشاره به اینکه فیلم «هِناس» به کارگردانی حسین دارابی و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفاه اثری زیباست و از منظر تولید و بازی بازیگران، فیلمی قابل قبول است گفت: سختی‌ها و مشکلاتی که این شهدا و به ویژه خانواده آنها چشیدند و به نوعی لحظه به لحظه با آن زندگی کردند، در این فیلم سینمایی به خوبی و زیبایی به نمایش گذاشته شده است.

سخنگوی دولت سیزدهم در ادامه افزود:تهدید‌ها و تطمیع‌هایی که برای این دانشمندان اتفاق می‌افتد و  فشار‌هایی که نسبت به این بزرگواران همراه با زحماتی که در حوزه علمی و اجرایی خود کشیده‌اند، وجود دارد، به خوبی در «هِناس» نمایش داده شده است.

او در ادامه گفت: این که «هِناس» به نسبت با فاصله کمی از شهادت تولید شده است، باعث می‌شود که برای دیگران بهتر روشن شود که مشکلات و سختی‌ها مشابه‌اند، اما مهم این است که چگونه می‌توانیم با سختی‌ها و مشکلات کنار بیایم، اوضاع را مدیریت کنیم و برای آن برنامه داشته باشیم.

«هناس» با برداشتی آزاد از یک داستان واقعی در دل تاریخ معاصر، به زوایای زندگی پرتلاطم «داریوش رضایی‌نژاد»، از شهدای ترور هسته‌ای و تلاش‌های همسرش برای حفظ جان او در اوایل دهه ۹۰ می‌پردازد./واحد مرکزی خبر

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.