آمریکای قرمز در مقابل آمریکای آبی

کیوسک، نگاهی به صفحه یک روزنامه‌های جهان؛ یکشنبه 3 جولای 2022

نیویورک تایمز در گزارشی نوشته مصوبات دیوان‌عالی آمریکای قرمز و آبی را در مقابل هم قرار خواهد داد. نیویورک تایمز در این گزارش به مواردی مثل لغو قانون سقط‌جنین و قانون حمل و استفاده از سلاح اشاره کرده است.

ب گزارش خبرنگار شهروندآنلاین؛ نیویورک تایمز در گزارشی نوشته مصوبات دیوان‌عالی، آمریکای قرمز و آبی را در مقابل هم قرار خواهد داد. نیویورک تایمز در این گزارش به مواردی مثل لغو قانون سقط‌جنین و قانون حمل و استفاده از سلاح اشاره کرده است.

 

نیویورک تایمز

تصویر اصلی نیویورک تایمز راننده‌ای را در ایالت مانیلای آمریکا نشان می‌دهد که زندگی‌اش تحت تاثیر شدید افزایش قیمت سوخت قرار گرفته؛ او می‌گوید با درآمد روزانه 4 دلار چگونه باید زندگی‌اش را بچرخاند؟

این روزنامه در گزارش دیگری به دوگانگی متعارض دیوان‌عالی آمریکا در رأی‌های صادره‌اش پرداخته با این تیتر که مصوبات دیوان عالی، آمریکای قرمز و آبی را در مقابل هم قرار خواهد داد. نیویورک تایمز در این گزارش به مواردی مثل لغو قانون سقط‌جنین و قانون حمل و استفاده از سلاح اشاره کرده است.

 

تایمز

ساندی تایمز گزارش می‌دهد شاهزاده ولز به یکی از همتایان محافظه‌کار خود پس از دریافت میلیون‌ها پوند کمک مالی از او، عنوانی افتخاری بخشید. بر اساس این روزنامه، لرد براونلو ظاهرا 1.7 میلیون پوند برای نجات دهکده زیست‌محیطی شکست‌خورده شاهزاده چارلز هزینه کرده است. این روزنامه گزارش می‌دهد که سخنگوی کلارنس هاوس می‌گوید: «رؤسای مؤسسات خیریه‌ای که نزدیک به خانواده سلطنتی هستند، اغلب به منظور تشکر از خدمات عمومی‌شان، پس از اتمام دوره تصدی، به‌عنوان عضوی از هیأت سلطنتی ویکتوریا منصوب می‌شوند.» این روزنامه می‌گوید براونلو از واکنش درباره اعطای این عنوان به خودش، سر باز زده است.

 

تلگراف

به گزارش تلگراف، بوریس جانسون متهم به نادیده گرفتن هشدارها در مورد سوءرفتار جنسی ادعایی کریس پینچر شده است. این روزنامه می‌گوید که تصمیم نخست‌وزیر برای انتصاب پینچر به‌عنوان معاون رئیس‌جمهوری در ماه فوریه موجب استعفای یکی دیگر از مشاوران ارشد شد. این روزنامه به نقل از این منبع می‌گوید: «احساس ناخوشایند قابل توجهی در دفتر مشاوران درباره انتصاب پینچر وجود داشت». پینچر هفته گذشته پس از متهم شدن به تعرض جنسی به دو مرد، از سمت خود به‌عنوان نماینده محافظه‌کاران معلق شد. او به‌عنوان ناظر رفتار مجلس نیز معرفی شده بود.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.