ادامه فوتبال وریا، شاید پشت مرزهای ایران

مدیرعامل باشگاه عراقی برای مذاکره با کاپیتان استقلال به ایران می‌آید

وریا غفوری پیشنهادی از لیگ عراق دریافت کرده و احتمال اینکه فوتبالش را خارج از ایران ادامه بدهد،‌ زیاد است.

به گزارش خبرنگار شهروندآنلاین، وریا غفوری یکی از چهره‌های خبرساز فوتبال ایران در روزهای گذشته بوده است. او چندی قبل در مصاحبه‌ای اعلام کرد مدیران باشگاه استقلال هیچ تماسی برای تمدید قرارداد با او نداشتند. از سوی دیگر این اتفاق تا این لحظه نیز رخ نداده است.

در شرایطی که طرفداران استقلال در فضای مجازی کمپین‌های زیادی در حمایت از وریا تشکیل داده‌اند، بحث احتمال رفتن وی به فولاد خوزستان هم مطرح است. البته که این مساله هنوز به طور رسمی از سوی مدیران باشگاه فولاد مطرح نشده است. در چنین فضایی بحث لژیونرشدن غفوری پیش آمده و همه را شگفت‌زده کرده است.

خبر شگفت‌انگیز رسانه عراقی

در شرایطی که همگان در انتظار تمدید قرارداد وریا غفوری یا حضور او در فولاد هستند، یک شبکه خبری به نام روادو در اقلیم کردستان عراق، خبر عجیبی منتشر کرد.

این رسانه در وب‌سایت خود نوشته است: «باشگاه اربیل یک سورپرایز بزرگ برای هواداران خود در نظر گرفته است و به احتمال زیاد یکی از مطرح‌ترین ستاره‌های فوتبال آسیا را به خدمت خواهد گرفت.» رئیس باشگاه فوتبال اربیل فاش کرد که به آنها پیشنهاد شده است تا وریا غفوری ستاره کُرد و بازیکن سابق تیم ملی ایران را به خدمت بگیرند.

ولید عرب، رئیس باشگاه اربیل به روادو گفت: «افراد زیادی به ما پیشنهاد امضای قرارداد با وریا غفوری را داده‌اند. ما نیز پیشنهاد امضای قرارداد با وریا غفوری را داده‌ایم.»

روادو همچنین اعلام کرده که بازیکن سابق تیم ملی ایران برای یک فصل کامل حدود 377 هزار دلار می‌خواهد. ظاهرا ولید عرب، رئیس باشگاه اربیل روز پنجشنبه به ایران سفر می‌کند تا مذاکرات برای انتقال این بازیکن را آغاز کند.

عرب گفت: «می‌دانیم غفوری بازیکن بسیار خوبی است و به وریا گفته‌ایم که از او چه می‌خواهیم و می‌دانیم او از ما چه می‌خواهد. اگر زمینه مناسب باشد، کارها را به صورت رسمی انجام خواهیم داد.»

شرایط اربیل چگونه است؟

اربیل با احمد ابراهیم، مدافع نیروی هوایی، هلیو مونترو، برونو اولیویرا، محمد محسن و نیاز محمد بازیکنان زاخو قرارداد امضا کرده ضمن اینکه قرارداد نزار محروس، سرمربی سابق تیم ملی سوریه نیز برای فصل آینده با اربیل تمدید شده است. رئیس باشگاه اربیل پیشتر به روادو گفته بود که آنها می‌خواهند فصل آینده برای قهرمانی رقابت کنند و به لیگ عراق بازگردند.

آینده غفوری چه می‌شود؟

با پایان قرارداد وریا غفوری و استقلال، او بازیکن آزاد است و گفته می‌شد که وی با فولاد مذاکرات مثبتی داشته است. غفوری پیش از این به همراه استقلال در استادیوم فرانسو حریری اربیل و برابر الشرطه به میدان رفته و ممکن است فصل بعد را در این ورزشگاه توپ بزند. البته که طبیعی است کاپیتان استقلال علاقه‌مند است در ایران و به خصوص در استقلال به فوتبالش ادامه بدهد، اما شرایطی که برای او ایجاد شده ممکن است این بازیکن باتجربه را به خارج از مرزهای ایران سوق بدهد.

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.