ارائه بیش از 69 هزار خدمت به زائران ایرانی

رئیس مرکز پزشکی جمعیت هلال‌ احمر از ارائه 69 هزار مورد خدمات بهداشتی در مکه و مدینه خبر داد

دکتر سیدعلی مرعشی گفت: از روز 26 خرداد همزمان با آغاز عملیات درمانی حج تمتع در کشور عربستان تا عصر روز گذشته چهاردهم تیرماه، 68 هزار و 911 مورد خدمت به زائران ایرانی در مکه مکرمه و مدینه منوره ارائه شده است.

به گزارش شهروند آنلاین؛ مرعشی با اشاره به اینکه خدمات تیم‌های بهداشت و درمان مرکز پزشکی هلال‌احمر در عربستان شامل ویزیت تخصصی، بستری اورژانس، نوار قلب، داخلی، CCU، آزمایشگاه، رادیولوژی، تست قند و فشار خون، تزریقات، جراحی، داروخانه و امداد و انتقال و… بوده است، افزود: تا کنون 156 مورد خدمات بستری، 3663 مورد خدمات پاراکلینیکی، 13 هزار و 948 مورد خدمات پرستاری و 1321 مورد خدمات انتقال و مددکاری به زائران ایرانی بیمار ارائه شده، همچنین 23 هزار و 363 مورد ویزیت در مطب‌ها و 5157 مورد ویزیت تخصصی به زائران ارائه شده است.

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر ایران ادامه داد: در مجموع 47 هزار و 503 مورد خدمت به زائران در مکه مکرمه و 21 هزار و 409 مورد خدمت به زائران در مدینه منوره و در مجموع 68 هزار و 911 مورد خدمت به زائران ایرانی در حج تمتع امسال ارائه شده است.

مرعشی تاکید کرد: در حال حاضر 3 زائر ایرانی در بیمارستان سعودی و 5 زائر نیز در بیمارستان هلال‌احمر بستری هستند. حال عمومی زائران ایرانی خوب است./پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال ‌احمر

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.