اقدامات درمانی هلال‌احمر ایران در حج بی‌نظیر بوده است

مسئول دفتر نمایندگی حج و زیارت در عربستان بیان کرد

مسئول دفتر نمایندگی حج و زیارت در عربستان در جریان بازدید دکتر کولیوند از مرکز درمانی این جمعیت در عرفات، از خدمات‌رسانی هلال‌احمر به زائران ایرانی قدردانی کرد

به گزارش شهروند آنلاین؛امروز دکتر پیر حسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر همزمان با بازدید از مرکز درمانی هلال احمر در منطقه عرفات، با مسئول دفتر نمایندگی حج و زیارت در عربستان دیدار و گفت و کرد.

دکتر کولیوند در این دیدار ضمن قدردانی از همکاری تیم های حج و زیارت و عربستان با هلال احمر، اظهار کرد: با هماهنگی هایی که انجام دادیم به غیر از درمانگاه های مستقر و بیمارستان های عربستان، یک بیمارستان صحرایی در منطقه  عرفات برای خدمات بیشتر به زائران آماده شده است.

رئیس جمعیت هلال احمر ادامه داد: تمام توان خود را به کار خواهیم گرفت تا مشکلی برای زائران به وجود نیاید. عمده ترین مشکل زائران در حج، گرمازدگی است که با نصب وسایل سرمایشی امیدواریم کمتر شاهد این مشکل در بین حجاج باشیم.

ناصر حویزاوی مسئول دفتر نمایندگی حج و زیارت در عربستان نیز در این دیدار اظهار کرد: حضور و نظارت رئیس جمعیت هلال احمر در مناطق خدمات رسان به زائران بیت الله الحرام را به فال نیک می‌گیریم، زیرا ایشان و تیم های حاضر در مراسم به خوبی در حال خدمت رسانی به هموطنان هستند و تا کنون با تلاش شبانه روزی اعضای هلال احمر، مشکل خاصی نداشته‌ایم.

وی افزود: از تمامی افراد حاضر در تیم های پزشکی و خدمات رسان به ویژه پزشکان متخصص، قدردانی می کنم چراکه یکی از بهترین خدمات پزشکی امسال در حال انجام است.

حویزاوی گفت: امسال یکی از بهترین سال های حضور حجاج در عربستان برای مراسم حج است‌‌ و حجاج از ارائه خدمات راضی هستند.

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.