تقدیر عربستانی‌ها از تیم پزشکی هلال‌احمر ایران/ بهترین هیات پزشکی در حج امسال

نماینده وزارت بهداشت و درمان کشور عربستان سعودی گفت: هلال‌احمر ایران بهترین کیفیت طراحی و آماده سازی بیمارستان و مراکز درمانی را در میان کشورهای حاضر در صحرای عرفات دارد

به گزارش شهروند آنلاین؛ نماینده حج و زیارت و مسئولان وزارت بهداشت و هلال احمر عربستان، از خدمات هیات پزشکی کشورمان و تجهیزات درمانی هلال احمر مستقر در صحرای عرفات، تقدیر کردند.

نماینده وزارت بهداشت عربستان در این بازدید گفت: در بازدید از مراکز درمانی و پزشکی کشورهای حاضر در صحرای عرفات، هلال‌احمر ایران و تیم هیات پزشکی ایران، بهترین کیفیت طراحی و آماده سازی بیمارستان و مراکز درمانی را داراست.

دکتر کولیوند رئیس جمعیت هلال‌احمر نیز عصر دیروز از مرکز بهداشتی – درمانی کشور سعودی بازدید و با مسئولان این مرکز برای دریافت خدمات بیشتر و ارائه به زائران ایرانی مذاکره کرد.

کولیوند گفت: هلال‌احمر ایران علاوه بر استقرار درمانگاه‌ها، یک بیمارستان صحرایی را نیز جهت ارائه خدمات پزشکی بیشتر به حجاج در عرفات مستقر کرده و تمام توان خود را برای ارائه بهترین خدمات به زائران ایرانی به کار خواهد بست تا زائران با کمترین مشکل بتوانند، مناسک حج را به جا آورند./پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.