رییس جمهور: رفع محرومیت های کردستان نیازمند نگاه متفاوت در بودجه است

رییس جمهور در نشست خبری پایانی سفر یک روزه خود به استان کردستان گفت: برای رفع محرومیتهای کردستان باید در تقسیم منابع و بودجه، نگاهی متفاوت داشت و شاخص ها جبران شود

به گزارش شهروند آنلاین؛سید ابراهیم رئیسی جمعه شب در نشست خبری با اصحاب رسانه استان کردستان در سنندج اظهار داشت: در سفر به استان اعتبارات بسیار خوبی برای ۱۸۲ طرح در حوزه های مختلف بهداشت، آب و خاک، فرهنگ و صنعت و معدن اختصاص یافت.

وی ادامه داد: از این تعداد ۴۹ طرح در حوزه زیربنایی، ۱۰ طرح بهداشت و درمان، ۱۸ طرح در حوزه آب و خاک و طرح هایی نیز در بخش های اشتغال، فرهنگ، صنعت و معدن است.

وی با اشاره به برنامه ریزی برای اجرای ۱۶ هزار و ۵۰۰ هکتار شبکه آبیاری در استان، افزود: محوریت ما در کردستان مساله اشتغال است چرا که بیکاری همه را رنج می دهد.

رییس جمهور تاکید کرد: طرح های ما بیشتر بر مبنای اشتغال و محرومیت زدایی است و ضمانت این مهم پیگیری وزرا در مرکز و مدیران کل استانی است، به گونه ای که مردم احساس آنچه تصویب شده در جهت تغییر زندگی آنان نقش دارد.

رئیسی یادآور شد: اعتبارات بسیار خوبی به استان اختصاص داده شده است و در این راستا هشت هزار شغل جدید در حوزه های مختلف ایجاد خواهد شد./ایرنا

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.