خدمات پزشکی در مشاعر مقدسه به صورت شبانه روزی ادامه دارد

رئیس جمعیت هلال‌احمر گفت: جمعیت هلال احمر در منا، بیمارستان بسیار مجهز صحرایی با امکاناتی چون آزمایشگاه، سونوگرافی، رادیولوژی و دندانپزشکی دارد. همچنین هماهنگی لازم برای دریافت دستگاه دیالیز از طرف سعودی انجام شده و زائرانی که نیاز به دیالیز دارند در منی می توانند از این خدمات بهره بگیرند

به گزارش شهروند آنلاین؛رئیس جمعیت هلال احمر افزود: دو روز پیش زائری که دچار ایست قلبی شده بود با انجام عملیات احیا به مدت 45 دقیقه دوباره به زندگی بازگشت و هم اکنون حال عمومی بیمار  خوب است و همراه با تیم پزشکی وارد صحرای عرفات شده و اعمال خود را انجام می دهد.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر بیشتر زائران ایرانی به سمت مشعرالحرام حرکت کردند افزود: جمعیت هلال احمر در مشعر الحرام 2 درمانگاه سیار با بهره مندی از پزشکان طب  اورژانس، متخصصان داخلی و قلب و پرستاران خدمات لازم را به زائران ایرانی ارائه می دهد.
دکتر کولیوند با اشاره به اینکه فردا صبح زائران ایرانی وارد سرزمین منی می شوند افزود: جمعیت هلال احمر در منا، بیمارستان بسیار مجهز صحرایی با امکاناتی چون آزمایشگاه، سونوگرافی، رادیولوژی و دندانپزشکی دارد. همچنین هماهنگی لازم برای دریافت دستگاه دیالیز از طرف سعودی انجام شده و زائرانی که نیاز به دیالیز دارند در منی می توانند از این خدمات بهره بگیرند .
وی با تاکید بر اینکه تدابیر لازم برای پیشگیری از گرمازدگی مثل ایجاد تونل سرد، مقابله با کرونا و بیماری های تنفسی اندیشیده شده است افزود:تیم های پزشکی جمعیت هلال احمر هم اکنون در مشاعر مقدسه مستقر هستند و مسیرها را طوری برنامه ریزی کردند که  خدمت رسانی بصورت مستمر و شبانه روزی ادامه داشته باشد./پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.