رهاسازی 86 مصدوم سوانح ترافیکی از تصادفات جاده ای

رئیس سازمان امداد و نجات:

مهدی ولی پور با اشاره به آمادگی شبانه روزی تیم های امداد جاده ای، از رهاسازی 86 مصدوم حوادث جاده ای در 72 ساعت گذشته در جاده های کشور خبر داد

به گزارش شهروند آنلاین؛مهدی ولی پور، رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در خصوص امدادرسانی های نیروهای هلال احمر در سه روز گذشته به متاثرین از حوادث و سوانح مختلف گفت: در مجموع در 72 ساعت گذشته، 423 مورد ماموریت توسط نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر انجام شده است.

وی افزود: در این ماموریت ها به 663 نفر امدادرسانی شد و 339 نفر از حوادث و سوانح مختلف توسط نیروهای هلال احمر نجات داده شدند.

این مقام مسئول در جمعیت هلال احمر ادامه داد: همچنین ٢٢٦ نفر در سه روز گذشته توسط ناوگان زمینی و هوایی جمعیت هلال احمر به مراکز درمانی جهت مداوای تخصصی منتقل شدند و 271 نفر نیز خدمات درمانی سرپایی دریافت کردند.

رئیس سازمان امداد و نجات تصریح کرد: در این بازه زمانی 43 مورد عملیات رهاسازی در تصادفات جاده ای در دستور کار قرار گرفت و تیم های نجات فنی جمعیت هلال احمر موفق شدند تا 86 مصدوم گرفتار در حوادث جاده ای را نجات دهند.

ولی پور با اشاره به آمادگی شبانه روزی تیم های امداد جاده ای جمعیت هلال احمر، گفت: در تابستان سال جاری با توجه به افزایش سفرها در سطح کشور، هلال احمر نیز در آمادگی کامل به سر می برد تا در تمامی لحظات به شهروندان خدمت رسانی کند./پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.