همکاری هلال‌احمر ایران وعربستان در حج چگونه است؟

رئیس جمعیت هلال‌احمر کشورمان در دیدار امروز با رئیس هلال‌احمر عربستان گفت، رایزنی‌های لازم برای همکاری در ارائه خدمت به زائران و استفاده از تمام امکانات هلال احمر عربستان برای انتقال زائران ایرانی بیمار با استفاده از آمبولانس‌های هلال‌احمر سعودی انجام شد.

به گزارش شهروند آنلاین؛ رئیس جمعییت هلال احمر ایران افزود: قبلا با دکتر جلال، رئیس هلال احمر عربستان سعودی در حاشیه اجلاس ژنو در خصوص همکاری مشترک در حج سال جاری دیدار و مذاکراتی داشتیم.

کولیوند گفت: امروز در منا نیز با دکتر جلال  ملاقات کردیم و قرار شد از تمام امکانات هلال‌احمر عربستان برای کمک به زائران ایرانی استفاده کنیم. بنابراین زائرانی که به دلیل بیماری یا سایر مشکلات باید زودتر به ایران برگردند، با استفاده از آمبولانس هلال‌احمر عربستان به فرودگاه جده منتقل می‌شوند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر کشورمان ادامه داد: زائرانی که باید به مدینه بروند و به دلیل مشکلات پزشکی نمی‌توانند، نیز از خدمات آمبولانس‌های هلال‌احمر عربستان بهره‌مند خواهند شد.

کولیوند با تاکید بر اینکه هر امکانات و تجهیزاتی که نیاز داشته و در دسترس نداشته باشیم، هلال‌احمر عربستان در اختیار ما می‌گذارد، افزود: همکاری‌ها به صورت برادرانه و دوستانه تداوم خواهد داشت.

به گفته کولیوند، رئیس هلال‌احمر عربستان در این دیدار از حضور و خدمات تیم قوی مرکز پزشکی هلال‌احمر ایران در حج قدردانی کرد./

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.