راه اندازی بازارچه‌های دائمی استانی برای بانوان

معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده با اشاره به اینکه بازارچه‌های فصلی می‌تواند کمک‌کننده در زمینه فروش محصولات تولیدی بانوان باشد، گفت: بنا داریم با تامین اعتبار در هر استان حداقل یک بازارچه دائمی برای بانوان داشته باشیم.

به گزارش شهروند آنلاین؛انسیه خزعلی امروز در حاشیه افتتاح نمایشگاه “ایده، خانه و فن‌بازار” در بیرجند در جمع خبرنگاران گفت: برنامه تامین اعتبار برای اشتغال‌زایی و توانمندسازی بانوان به‌صورت ویژه در دستور کار است.

او افزود: اگر طرح‌های حوزه کشاورزی و صنایع تبدیلی مناسبی در روستاها داشته باشیم بدون سقف مورد پشتیبانی قرار می‌دهیم.

معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده تصریح کرد: توانمندهای بسیار خوبی در این نمایشگاه از بانوان استان خراسان جنوبی مشاهده کردم و با وجود اینکه زمان آمدن ما و هماهنگی دیر انجام شد اما همه بانوان با شوق و انگیزه بالا در این نمایشگاه از شهرها و روستاهای مختلف حضور یافتند.

او ادامه داد: امیدواریم مجموعه دولت قدر این سرمایه‌ها را بداند و برنامه‌ریزی و پشتیبانی خوبی را برای حمایت از بانوان داشته باشد.

خزعلی با اشاره به اینکه بازارچه‌های فصلی می‌تواند کمک‌کننده در زمینه فروش محصولات تولیدی بانوان باشد، گفت:  بنا داریم با تامین اعتبار در هر استان حداقل یک بازارچه دائمی برای بانوان داشته باشیم.

او با اشاره به مشکل بازاریابی و رساندن محصولات به بازار،افزود: انتظار است استانداری‌ و شهرداری‌ها زمین مناسب به منظور ایجاد بازارچه دائمی برای بانوان را در اختیار بگذارند.

نمایشگاه ایده، خانه و فن‌بازار با حضور معاون رئیس جمهوری، استاندار خراسان جنوبی و جمعی از مسئولان در بیرجند گشایش یافت که با ۲۰۰ غرفه تا ۲۴ تیر ماه عصرها از ساعت ۱۷ تا ۲۲ به روی علاقه‌مندان باز است./ایسنا

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.