هجوم باورنکردنی به خاطر حسن یزدانی!

طرفداران قهرمان کشتی جهان صحنه‌های عجیبی را رقم زدند

بعد از برتری حسن یزدانی در دیدار انتخابی تیم ملی کشتی آزاد، طرفداران این ابر قهرمان به تشک هجوم بردند.

به گزارش خبرنگار شهروند آنلاین؛ حسن یزدانی به عنوان قهرمان پرآوازه کشتی جهان و ایران همواره محبوبیت زیادی نزد طرفداران این رشته ورزشی داشته است. یل ورزش ایران ظهر یکشنبه در یک کشتی دلاورانه، علیرضا کریمی، رقیب محجوب و بااخلاق خودش در راه کسب دوبنده تیم ملی را با نتیجه 10 بر صفر شکست داد. بعد از این کشتی، اما شاهد صحنه‌های عجیبی روی تشک بودیم.

ماجرا از آنجایی شروع شد که یکی از تماشاگران بعد از برد یزدانی و در حالی که او در تشک مشغول پاسخ به ابراز احساسات تماشاگران بود، خودش را به یزدانی رساند و او را به‌شدت در آغوش کشید. یزدانی که همواره اخلاق و رفتارش زبانزد محافل ورزشی است، به خوبی با این طرفدار برخورد کرد و او را در آغوش کشید. همین موضوع باعث شد تا خیلی زود، حجمی باورنکردنی‌ از تماشاگران خودشان را به تشک کشتی برسانند و سعی کنند یزدانی را در آغوش بگیرند.

در این لحظات، مربی یزدانی و بعضی از مسئولان کنار زمین سعی کردند یزدانی را از تماشاگران جدا کنند و این در حالی بود که هر لحظه به تعداد طرفدارانی که خودشان را از روی سکوها به درون زمین رسانده بودند، افزوده می‌شد.

همه این اتفاقات در حالی رقم می‌خورد که تمام تماشاگرانی که خودشان را به تشک رسانده بودند، سعی می‌کردند به هر نحوی تماسی با یزدانی پیدا کنند و این چنین اشتیاق و علاقه خودشان را نسبت به قهرمان دوست‌داشتنی کشتی ایران ابراز کنند. جالب اینکه یزدانی در برابر هجوم هوادارانش کمترین تندی‌ نکرد و با حوصله خاصی به ابراز محبت‌های آنها پاسخ می‌داد. همین موضوع هم باعث شد که هر لحظه بر تعداد این تماشاگران اضافه شود و نظم سالن به طور کلی بر هم بخورد، به‌طوری که مسابقه بعدی با دو دقیقه تاخیر آغاز شد.

البته با توجه به اینکه کماکان ویروس کرونا در کشور جولان می‌دهد و به تازگی هم مجددا تعداد ابتلا به این بیماری رو به افزایش است، انتظار می‌رفت هواداران این قهرمان پرآوازه کشورمان مراعات شرایط خاص او را بکنند.

این بی‌نظمی‌ها و شلوغی‌ها البته تا نزدیک به یک ساعت بعد از پایان مسابقات هم ادامه داشت و ورزشکاران و کشتی‌گیران در سالن گرم مسابقات محبوس شده بودند!

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.