سردار حسن زاده:بانوان ایران خار چشم دشمنان هستند

سردار حسن‌زاده گفت:بانوان ایران زمین خار چشم دشمنان هستند.

به گزارش شهروند آنلاین،فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ گفت: غربی‌ها در دانشگاه‌های خود قوانین اجباری وضع می‌کنند، آنها دختران محجبه را اخراج واز تحصیل محروم می‌کنند. دامن زدن به دوگانه‌های بدون معنا و مفهوم ، ابزار دشمن در مقابله با مؤلفه ارزشمند عفاف و حجاب است.

سردار حسن زاده در اجتماع بزرگ «مهر فاطمی»، دامن زدن غربی ها به دوگانه‌های بدون معنا و مفهوم را ابزار دشمن در مقابله با مؤلفه ارزشمند عفاف و حجاب برشمرد و افزود: حجاب اختیاری و اجباری از سیاست دشمن در این هجمه گسترده به مؤلفه ارزشمند عفاف و حجاب است.

سردار حسن زاده افزود: در کشورهای اسلامی به ویژه جمهوری اسلامی ایران، زنان و دختران بر اساس آموزه‌‌های اسلامی از همان روزی که حضرت فاطمه زهرا(س) را به عنوان الگوی برجسته انتخاب کردند، حجاب را هم برگزیدند.

فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ ادامه داد: ملت‌های مسلمان از روزی که امام علی(ع) را به عنوان الگو انتخاب کردند، این بزرگواران را به عنوان الگوی سبک زندگی خود انتخاب کردند، دختران این سرزمین به این انتخاب برجسته خود یعنی حجاب، افتخار می‌کنند.

فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ با تأکید بر اینکه استکبار جهانی با برخورداری از امپراطوری رسانه‌ای در دنیا، با هجمه‌های وسیع علیه عفاف و حجاب، عملیات روانی گسترده‌ای را در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی نسبت به ابن مؤلفه ارزشمند دینی به راه انداخته است، تصریح کرد: بانوان این سرزمین بر اساس آموزه‌های دینی حجاب و عفاف را برگزیدند.

سردار حسن زاده با اشاره به تأکیدات فرمانده معظم کل قوا مبنی بر هجوم، اتهام و تهاجم دشمنان بر هر آنچه که در قاموس و فرهنگ کشور مظهر اقتدار ملی است، اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب در بخش‌هایی از سخنرانی‌های خود در سال‌های اخیر، بر نقش دانشمندان هسته‌ای به عنوان یکی از مظاهر قدرت و اقتدار تأکید دارند.

فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ با بیان اینکه دشمنان فرماندهان ما را به شهادت می‌رسانند و بسیج و سپاه را مورد اتهام قرار می‌دهند، اظهار داشت: حجاب و عفاف بانوان ایران زمین یکی از مظاهر اقتدار ملی و حتی اسلام و همه مسلمانان است. بانوان ایران زمین با حجاب برتر خود یعنی چادر ، خار چشم دشمنان نظام جمهوری اسلامی هستند./خبرگزاری بسیج

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.