ناگهان 4 قمه زیر گلویم احساس کردم!

ستاره‌ سابق تیم‌ ملی در گفت‌وگو با «شهروندآنلاین» از مواجهه با زورگیران صحبت می‌کند

هاشم بیگ‌زاده، ستاره سابق تیم ملی فوتبال، از دقایق هولناکی که صبح روز سه‌شنبه در خیابان مطهری سپری کرد، می‌گوید.

به گزارش خبرنگار شهروندآنلاین، در شرایطی که مدت زیادی از سرقت گردن‌بند محمدرضا مهدوی، ستاره سابق پرسپولیس و تیم ملی نمی‌گذرد، صبح روز سه‌شنبه یکی دیگر از بازیکنان سابق تیم ملی ایران مورد حمله زورگیران قرار گرفت.

هاشم بیگ‌زاده، بازیکن محبوب سابق استقلال که سال‌ها در پست دفاع چپ آبی‌ها توپ زد و در تیم ملی نیز با نظر کارلوس کی‌روش بازی‌های بسیاری انجام داد و به جام جهانی هم رسید، صبح سه‌شنبه اتفاق تلخی را تجربه کرد که بازتاب گسترده‌ای در محافل خبری داشت.

بیگ‌زاده مدتی است وارد عرصه مربیگری شده و اخیرا نیز با عضویت در کادر فنی گل‌گهر سیرجان، دستیاری امیر قلعه‌نویی را بر عهده دارد. او صبح سه‌شنبه در خیابان مطهری تهران مورد دستبرد زورگیران قرار گرفت و با تهدید، گوشی تلفن همراه و مقادیری پول نقد را تقدیم آنان کرد.

ستاره سابق تیم ملی فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار «شهروندآنلاین» از جزییات این اتفاق گفت.

4 قمه زیر گلویم گذاشتند!

بیگ‌زاده صحبت‌های خود را درباره ماجرای تلخی که برایش پیش آمده، این‌طور شروع کرد:‌ «من معمولا خیلی کم در مرکز شهر تردد می‌کنم؛ اما برای انجام  یک کار اداری مجبور شدم به خیابان مطهری بروم. بعد از انجام کارم، وقتی می‌خواستم از خیابان مطهری رد شوم و به خودروی خودم برسم، ناگهان 4 نفر که دو نفرشان کلاه کاسکت بر سر داشتند و ترک دو موتور بودند، من را محاصره کردند. تا به خودم آمدم، دیدم 4 قمه و چاقو زیر گلویم است و من هم مجبور شدم گوشی تلفن همراه و مقادیری پول نقد را که همراهم بود به آنان بدهم. سریع هم از صحنه گریختند.»

همه چیز در 10 ثانیه اتفاق افتاد

از بیگ‌زاده پرسیدیم آیا کسی متوجه ماجرا نشد که به کمک بیاید؟ او پاسخ داد: «آنقدر سریع و حرفه‌ای کارشان را انجام دادند که اصلا کسی نمی‌توانست کمکی کند. خودم هم هنوز دقیق نمی‌دانم چه شد. همه چیز شاید در 10 ثانیه اتفاق افتاد. من هیچ‌وقت با چنین صحنه‌ای روبه‌رو نشده بودم. واقعا همه چیز عجیب بود. طوری سرقت کردند که فکر می‌کنم آنقدر حرفه‌ای هستند که می‌توانند در طول روز حداقل این حادثه را برای 100 نفر رقم بزنند!»

پلیس دیر نیامد، اما کاری نمی‌توانست بکند

چپ‌پای سابق استقلال و تیم ملی در پاسخ به این پرسش که آیا به پلیس اطلاع داده یا نه، گفت: «همان لحظه به پلیس زنگ زدم و مامور پلیس هم اتفاقا خیلی زود به محل رسید؛ اما کاری از دست آن بنده خدا برنمی‌آمد؛ چون زورگیران صحنه را ترک کرده بودند و او فقط اظهارات من درباره ماجرای پیش آمده را صورتجلسه کرد و مرا به آگاهی ارجاع داد. چون منطقه زورگیری خیابان مطهری بود، باید به کلانتری خیابان نیلوفر می‌رفتم که به آنجا رفتم و کارهای اداری‌اش را انجام دادم. باید ببینیم چه می‌شود.»

دوربین‌ها چک شود، پلیس به اطلاعات می‌رسد

او درباره وجود دوربین‌های مدار بسته در محل زورگیری بیان کرد: «قطعا دوربین‌های مدار بسته در ساختمان‌های اطراف وجود دارد. قرار است با هماهنگی پلیس و نامه‌نگاری‌های لازم محل را بررسی کنیم و دوربین‌ها چک شود. فکر می‌کنم پلیس بتواند با بررسی دوربین‌های منطقه به اطلاعاتی درباره سارقان دست پیدا کنند.»

 از سرقت در آن محله پرتردد متعجبم

بیگ‌زاده با اشاره به محل مواجهه با زورگیران در شلوغی خیابان مطهری و البته ساعتی که این اتفاق افتاد، گفت: «خدا را شکر می‌کنم که آسیبی به خودم نرسید و فقط مال از دست دادم، اما واقعا تعجب می‌کنم که چطور می‌شود در ساعتی که خیابان مطهری بسیار پرتردد است، چند نفر این‌قدر راحت جرأت کنند وسط خیابان اقدام به زورگیری کنند.»

امیدوارم پلیس برخورد لازم را انجام دهد

بازیکن تیم ملی ایران در جام جهانی 2014 صحبت‌هایش را این‌طور به پایان برد:‌ «این اتفاق ممکن است برای هر آدم دیگری رخ بدهد و متاسفانه می‌شنویم که در چند وقت اخیر دزدی و زورگیری بسیار بیشتر هم شده است. افرادی که برای مردم ایجاد ناامنی می‌کنند و موجب آزار هموطنان عزیزمان می‌شوند،‌ باید به شدیدترین شکل ممکن مجازات شوند.»

او افزود:‌ «می‌دانم که ماموران زحمتکش نیروی انتظامی با تلاش بسیار در برخورد با مقصران ایجاد ناامنی در جامعه اقدام می‌کنند و از آنها می‌خواهم مثل همیشه نه فقط درباره اتفاقی که برای من رخ داده بلکه برای همه حوادث تلخی که برای هر فردی رخ می‌دهد تحقیقات‌شان گسترده باشد و با افراد شرور برخورد کنند؛ هرچند که شک ندارم آنها به بهترین شکل وظیفه‌شان را انجام می‌دهند.»

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.