تهران پایتخت دیپلماسی کشورهای منطقه شده است

کنعانی در نشست خبری:

سخنگوی جدید وزارت امور خارجه با بیان اینکه تهران به پایتخت دیپلماسی کشورهای منطقه تبدیل شده است، گفت: طی روزهای آینده شاهد سفرهای مهمی از سران کشورهای همسایه و منطقه به کشور خواهیم بود

به گزارش شهروند آنلاین؛ ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه در اولین نشست خبری خود با خبرنگاران شرکت کرد.

وی با بیان اینکه تهران به پایتخت دیپلماسی کشورهای منطقه تبدیل شده است، گفت:  طی روزهای آینده شاهد سفرهای مهمی از سران کشورهای همسایه و منطقه به کشور خواهیم بود، رویکرد دستگاه دیپلماسی بر اساس سیاست های کلی نظام و فرامین رهبر انقلاب و رویکرد سیاست خارجی دولت سیزدهم شکل گرفته است.

کنعانی تاکید کرد:در راستای بهبود معیشت مردم و خنثی سازی تحریم ها بر روابط با کشورهای مستقل و تقویت سیاست همسایگی تمرکز کرده‌ایم.

سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به دخالت های آمریکا در امور منطقه گفت: آمریکا باید در سیاست‌های منطقه‌ای خود بازنگری کند و متناسب با واقعیت‌های موجود در منطقه رفتار کند.

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران تاکید کرد : ایران خواهان آزادی بی قید و شرط آقای اسدالله اسدی است  و در این ارتباط گفت‌وگوها و مشورت های سیاسی با مقامات کشور بلژیک برقرار است و مشورت های نزدیکی در حوزه قضایی با بلژیک برقرار است و امیدواریم در بستر اقدامات انجام شده و پیگیری‌های صورت گرفته به زودی شاهد آزادی این دیپلمات باشیم./ایرنا و ایسنا

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.