نام این ستاره را به خاطر بسپارید

برای امین اسماعیل‌نژاد که راه چند ساله را یک‌شبه رفت

ستاره تیم ملی والیبال تا اینجای رقابت‌های لیگ ملت‌های جهان بی‌تردید امین اسماعیل‌نژاد است؛ مردی که نامش میان بزرگان قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار شهروندآنلاین؛ پیش از شروع لیگ ملت‌ها تصور می‌شد که صابر کاظمی پشت خط‌‌‌زن اول و اصلی ایران در لیگ ملت‌ها باشد، اما او در هفته اول به دلیل مسائل فنی و البته مصدومیت کنار گذاشته شد و امین اسماعیل‌نژاد جای او را گرفت.

این فرصتی بزرگ برای امین اسماعیل‌نژاد بود که اتفاقا توانست به بهترین شکل ممکن از آن استفاده کند. به جرأت می‌توان گفت که این ستاره والیبال ایران بهترین بازیکن ما در راه صعود به مرحله نهایی لیگ ملت‌ها بود و در اکثر بازی‌ها امتیازآورترین بازیکن تیم بهروز عطایی لقب گرفت.

اسماعیل‌نژاد که در پایان هفته نخست، رتبه یازدهم امتیازآورترین بازیکنان این دوره از رقابت‌ها را داشت، با ارائه بازی خوب در هفته دوم و سوم و کسب 193 امتیاز به رتبه دوم این جدول صعود کرد. این بازیکن 169 حمله، 11 دفاع و 13 امتیاز سرویس کسب کرد تا امتیازی برابر با یوجی نیشیدا از ژاپن داشته باشد و پس از نیمیر عبدالعزیز با 231 امتیاز در رتبه دوم امتیازآورترین بازیکنان مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها قرار بگیرد.

اسماعیل‌نژاد با 26 سال سن، تنها تجربه حضور در چهار باشگاه داخلی پیکان، شهرداری تبریز، سایپا و مقاومت شهداب یزد را دارد، در حالی که نیمیر 30 ساله تاکنون در 11 باشگاه مختلف بازی کرده که برخی از آنها چون مودنا شهرت جهانی دارند. اسماعیل‌نژاد همچنین با 169 امتیاز رتبه دوم بهترین مهاجم را از آن خود کرد. نیمیر عبدالعزیز در این بخش با 191 امتیاز در جایگاه نخست قرار گرفت.

این ستاره تازه‌وارد والیبال ایران با نمایش‌های شگفت‌انگیز خود توانست خیلی زود در بین والیبال‌دوستان ایرانی محبوب شود. بعد از آخرین مسابقه با صربستان نیز این مساله به وضوح مشاهده شد؛ جایی که هواداران ایرانی حاضر در سالن نام امین اسماعیل‌نژاد را صدا زدند و او هم برای صحبت و گرفتن عکس به سمت آنها رفت. بی‌شک در سال‌های آینده بیشتر از اسماعیل‌نژاد خواهیم شنید؛ او راهی طولانی در تیم ملی والیبال ایران پیش رو دارد.

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.