بهروز عطایی چند سال بعد بین‌المللی می‌شود

بهنام محمودی در گفت‌وگو با «شهروندآنلاین»: این نسل می‌تواند جزو 5 تیم برتر دنیا قرار بگیرد

ستاره سابق تیم ملی و پیشکسوت والیبال اعتقاد دارد باید حمایت‌ها از تیم بهروز عطایی ادامه‌دار باشد تا آنها در سال‌های آینده نیز نتایج خوبی کسب کنند.

به گزارش خبرنگار شهروند آنلاین، بهنام محمودی، مرد کهنه‌کار والیبال ایران که سال‌ها او را در قامت یکی از ستاره‌های تیم ملی دیدیم و طی چند سال گذشته در عرصه مربیگری و مدیریتی سوابق خوبی برای خود جمع کرده، بی‌شک نظرات جذابی برای تیم کنونی دارد.

در شرایطی که نتایج والیبال در لیگ ملت‌ها اکثر کارشناسان را به وجد آورده، محمودی نیز قاطعانه از بهروز عطایی و شاگردانش حمایت می‌کند و امیدوار است این نسل بتواند روزهای بهتری را نیز برای والیبال ایران رقم بزند.

ایران می‌تواند جزو 5 تیم برتر دنیا باشد

محمودی گفت‌وگوی خود را با خبرنگار ما این‌گونه شروع کرد: «مساله‌ای که برای من در تیم ملی والیبال جالب بوده، پیشرفت قابل ملاحظه این تیم است. والیبالیست‌های ایران در شروع لیگ ملت‌ها اصلا عملکرد خوبی نداشتند، اما این تیم بازی به بازی و هفته به هفته هماهنگ‌تر و قدرتمند‌تر شد. اول بازی‌ها اگر از کسی درباره شانس صعود ایران می‌پرسیدید ناامیدانه صحبت می‌کرد، اما بازیکنان و کادر فنی رفته‌رفته بهتر شدند و در نهایت یک اتفاق بزرگ را رقم زدند. آنها ثابت کردند که تیم ملی ایران با ترکیب کاملا جوان‌شده این پتانسیل را دارد که در بین 5 تیم برتر دنیا هم قرار داشته باشد؛ البته هنوز ضعف‌هایی وجود دارد و باید در این‌باره کار و تلاش شود.»

این نسل موفقیت‌ بزرگی رقم می‌زند

مرد دو متری والیبال ایران در بخش بعدی صحبت‌های خود به جوانگرایی انجام‌شده اشاره کرد و گفت:‌«فکر می‌کنم نسلی که به تیم ملی رسیده‌اند، می‌توانند بهترین‌ها را رقم بزنند. این مساله را باید مدیون کار دقیق و برنامه‌ریزی درست کادر فنی و در رأس آن آقای عطایی بدانیم. خوشبختانه فدراسیون هم حمایت خوبی انجام داده، اما باید از این جوانان بیشتر حمایت شود. ایران حالا بعد از چند سال دوباره یک تیم قدرتمند در والیبال دارد که باید با حمایت و برنامه‌ریزی این تیم را حفظ کرد و نتیجه‌اش را در سال‌های بعد و تورنمنت‌های بزرگ‌تر دید.»

عطایی چند سال دیگر بین‌المللی می‌شود

از محمودی درباره موفقیت تیم ملی والیبال با مربی ایرانی بعد از سال‌ها پرسیدیم که او این‌گونه پاسخ داد: «وقتی می‌گوییم والیبال ایران پیشرفت کرده این فقط مربوط به بازیکنان نیست. در سال‌های گذشته ما مربیان خوبی پرورش داده‌ایم. مربیان ایرانی پیشرفت بسیاری داشتند و حالا نیز عزیزانی که در کادر فنی حضور دارند و به خصوص آقای عطایی به عنوان سرمربی، سرمایه‌های والیبال ایران هستند. آنها پرچم مربیان ایرانی را بالا نگه داشتند و خوشحالم که چنین اتفاقی رخ داده است. حالا باید همه از کادر فنی ایرانی تیم ملی حمایت کنیم تا آنها بتوانند برنامه‌هایشان را به درستی پیش ببرند و در راه پرپیچ و خمی که پیش رویشان است، موفق باشند. شک نکنید که عطایی و همکارانش می‌توانند در آینده در بین مربیان بین‌المللی و بزرگ دنیا هم قرار بگیرند.»

انتظارات از تیم ملی بالا نرود

ستاره سابق تیم ملی ایران صحبت‌های خود را این‌طور به پایان برد: «فراموش نکنیم که تیم ملی ایران با هدف کسب تجربه در رقابت‌های لیگ ملت‌های جهان شروع کرد و حالا که به مرحله نهایی رسیده‌ایم، نباید انتظار زیادی داشته باشیم. طبیعتا در مرحله دوم کار بسیار سخت‌تر است. اگرچه به توانایی‌های بچه‌های ایران اعتماد داریم، اما فکر می‌کنم ملی‌پوشان باید بهترین استفاده را از این مسابقات ببرند و در تورنمنت‌های مهم‌تر بعدی برای نتیجه‌گیری وارد شوند.»

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.