تراژدی مرموز مرگ همزمان 5 نوجوان در آب + جزئیات ماجرا

این نوجوانان برای شنا به یک حوض‌انبار رفته بودند و جسد آنها صبح روز بعد پیدا شد

پنج نوجوان همزمان با هم برای تفریح به یک حوض‌انبار در زاهدان رفتند. اما این تفریح پایان خوشی برای آنها نداشت. این پنج نوجوان هنگام شنا در حوض‌انبار روستای سیادک زاهدان به طرز مرموزی دچار غرق‌شدگی شده و جان خون را از دست دادند. در حال حاضر اجساد این نوجوانان به پزشکی‌قانونی منتقل شده تا علت دقیق مرگ این بچه‌ها مشخص شود.

به گزارش خبرنگار شهروندآنلاین؛ فریبرز راشدی، رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم‌پزشکی زاهدان درباره جزئیات این حادثه تلخ گفت: «پنج نوجوان هنگام شنا در حوض‌انبار روستای سیادک زاهدان به علت عدم‌آگاهی از عمق و آشنانبودن به فنون شنا دچار غرق‌شدگی شده و جان خون را از دست دادند. هویت این پنج نوجوان «محمد، علی، آریا هر سه نفر با فامیلی نارویی» و «عرشیا و مجتبی ریگی» اهل زاهدان عنوان شده است.»

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم‌پزشکی زاهدان افزود: «این حادثه ساعت 7:23 صبح روز چهارشنبه به مرکز اورژانس زاهدان اعلام شد. این حوض‌انبار خارج از روستا و در بیابانی است. پنج نوجوان یادشده از عصر روز سه‌شنبه مفقود شده بودند که جسد آنان فردای همان روز پیدا شد. حوض‌انبار، هوتک، رودخانه‌ها و کانال‌های آب حریم امنی برای شنا و تفریح نیست. خانواده‌ها بیشتر از فرزندان مراقبت کنند.»

مرگ دسته جمعی در کارگاه خیاطی

این در حالی است که عبدالمجید شه‌بخش، دهیار روستا در گفت‌وگویی کوتاه با خبرنگار «شهروند» درباره این ماجرای تلخ گفت: «این نوجوانان در یک کارگاه خیاطی که برای خودشان بود، کار می‌کردند. این حوض نیز در همانجا قرار داشت. یکی از آنها دایی و بقیه خواهرزاده‌های او بودند. پدربزرگ خانواده حالا پسر و چهار نوه‌اش را از دست داده است. اما هنوز مشخص نیست که چرا این نوجوانان جان خود را از دست داده‌اند. فعلا تحقیقات در این‌خصوص ادامه دارد و اجساد نیز به پزشکی‌قانونی منتقل شده است. خانواده آنها از ظهر روز قبل به‌دنبال بچه‌هایشان بودند، ولی اجساد آنها را یافتند. در حال حاضر نیز هیچ‌کس از خانواده حال‌وروز خوشی ندارد و از این ماجرای تلخ شوکه شده‌اند. باید دید که نتیجه پزشکی‌قانونی چه بوده است.»

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.