۳ زن به دلیل رقص روی پل هوایی کرمانشاه دستگیر شدند

سرهنگ “حسن حیدری” رئیس پلیس امنیت عمومی کرمانشاه از دستگیری۳ زن که روی یکی از پل‌های هوایی شهر کرمانشاه اقدام به حرکات موزون کرده و باعث جریحه دار شدن عفت عمومی شده بودند، خبر داد

به گزارش شهروند آنلاین؛رئیس پلیس امنیت عمومی کرمانشاه از دستگیری۳ زن که روی یکی از پل‌های هوایی شهر کرمانشاه اقدام به حرکات موزون کرده و باعث جریحه دار شدن عفت عمومی شده بودند، خبر داد.

 سرهنگ “حسن حیدری” اظهار داشت: پس از انتشار کلیپی در شبکه‌های اجتماعی که سه خانم روی یکی از پل‌های عابرپیاده شهر کرمانشاه اقدام به رقص و حرکات موزون کرده بودند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: از آن جایی که این اقدام باعث جریحه دار شدن عفت عمومی جامعه شده و برخورد با این موضوع جزو مطالبات شهروندان کرمانشاهی بود تیمی از ماموران پلیس امنیت عمومی اقدامات همه جانبه‌ای برای شناسایی عاملان رقص آغاز کردند.

سرهنگ حیدری تصریح کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی هر سه عامل رقص و حرکات موزون شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی و رعایت موازین شرعی و قانونی این افراد دستگیر شدند.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه با اشاره به تشکیل پرونده‌ای در این خصوص، از معرفی هر ۳ فرد دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت صدور احکام لازم خبر داد.

وی در پایان از برخورد قاطعانه پلیس با هرگونه ناهنجاری و اقدامات خلاف شرع و قانون خبر داد و گفت: اجازه نمی‌دهیم عده‌ای معدود در شهر شهیدپرور کرمانشاه ارزش‌ها و هنجار‌های اخلاقی را زیرپا گذاشته و باعث جریحه شدن عفت عمومی شوند./ایلنا

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.