پشت پرده کتک‌کاری باورنکردنی زن و مرد در ووشو!

خواهران منصوریان پشت همدیگر درآمدند، پدر خاطی یک ورزشکار متواری شد

فیلم درگیری عجیب خواهران منصوریان با یک مرد در فضای مجازی حسابی سر و صدا کرده است؛ این درگیری اما به چه علت بود؟ همه چیز در این گزارش آمده است.

به گزارش خبرنگار شهروندآنلاین، انتشار گسترده یک ویدیوی عجیب در فضای مجازی حضور باورنکردنی خواهران منصوریان در یک نزاع را عیان کرد. فیلم درگیری فیزیکی شهربانو و سهیلا منصوریان، دو ستاره سابق ووشوی بانوان با یک مرد حالا در گوشی تلفن همراه هر کاربری وجود دارد. در ویدیوی منتشر شده اما مشخص نبود که دقیقا چه اتفاقی افتاده و چرا دو طرف با هم درگیر شده‌اند.

این فیلم با عنوان درگیری خواهران منصوریان با یک مرد در شبکه‌های اجتماعی پخش شده و توضیح بیشتری در این‌باره داده نشده است. فقط مشخص بود که این درگیری در حاشیه مسابقات قهرمانی جوانان کشور رخ داده و دلیل آن هم بر سر نتایج بوده است.

دلیل حضور شهربانو و سهیلا منصوریان در کیش

روز اول مسابقات قهرمانی جوانان کشور ووشو در بخش بانوان در شرایطی برگزار شد که الهه منصوریان، سرمربی تیم ملی جوانان ووشوی بانوان به دلیل کسالت حضور نداشت و خواهر او شهربانو منصوریان که دستیارش نیز هست، به جزیره کیش سفر کرد تا استعدادها را شناسایی کند. همچنین سهیلا خواهر کوچک‌تر خانواده منصوریان به عنوان رئیس هیات ووشوی جزیره کیش و مربی چند تن از ورزشکاران این جزیره، در مسابقات حضور داشت.

ورود پدر یکی از ورزشکاران دردسر درست کرد

بر اساس آنچه فدراسیون ووشو بعد از حادثه پیش آمده اعلام کرده، پدر یکی از ووشوکاران دختر بعد از اطلاع از شکست فرزندش وارد سالن وارم آپ (محل گرم‌کردن ورزشکاران)‌ شد. ورود پدر این ورزشکار به سالن گرم کردن در شرایطی اتفاق افتاد که هیچ کس جز ورزشکاران و مربیان حق حضور در این بخش از سالن را ندارند و از این هم بگذریم که ورود مردان به سالن گرم کردن زنان به طور کلی ممنوع است. به همین دلیل پدر آن ورزشکار غیرقانونی وارد سالن شده بود. جالب اینکه پدر این ورزشکار به حریف دختر خود و همچنین مربی حریف حمله‌ور شد و شروع به هتاکی کرد. او که نسبت به نتیجه کسب‌شده از سوی فرزند خود اعتراض داشت، درگیری درست کرد و در ادامه شاهد یک نزاع عجیب بودیم!

چرا خواهران منصوریان وارد درگیری شدند؟

در همان مسابقه اول یکی از اوزان، شاگرد سهیلا منصوریان با دختر همان مردی که وارد سالن شد، مبارزه کرد و با اختلاف زیاد موفق به شکست حریف خود شد. این فرد که اعتقاد داشت حق فرزندش پایمال شده و حضور سهیلا منصوریان به عنوان مربی این ورزشکار شائبه‌هایی برایش به وجود آورد، بعد از چند دقیقه ابتدا با حراست سالن درگیر شد و بعد وارد سالن گرم کردن شد.

این فرد که به سوی حریف دخترش حمله‌ور شد، با واکنش سهیلا منصوریان مواجه شد. در حالی که همه دختران ورزشکار و حاضران در سالن گرم کردن از حضور یک مرد در این سالن غافلگیر شده بودند، شهربانو منصوریان هم در حمایت از سهیلا خواهرش، وارد درگیری شد!

به عبارت بهتر، هتاکی‌های پدر حریف شاگرد سهیلا منصوریان او را عصبانی کرد و باعث شد برای دفاع از شاگرد خود وارد درگیری شود. همچنین شهربانو منصوریان در حمایت از خواهر کوچک‌تر خود وارد عمل شد و در نهایت ماجرا به همان چیزی ختم شد که همه در فضای مجازی مشاهده کردیم.

مرد خاطی از محل متواری شد!

بعد از چند دقیقه درگیری، پدر مذکور به همراه دخترش از سالن خارج شدند و سریعا ورزشگاه آزادی کیش را ترک کردند. این ورزشکار همدانی و پدرش قبل از رسیدن نیروی انتظامی از سالن دور و متواری شدند و حالا مشخص نیست با شکایت فدراسیون ووشو و ورود نیروی انتظامی و حراست وزارت ورزش چه اتفاقی برای آنها رخ خواهد داد.

به گفته رئیس فدراسیون ووشو، در این درگیری هیچ کدام از افراد حاضر در محل آسیب جدی ندیده‌اند، اما برخی وسایل و تجهیزات موجود در سالن دچار خسارت شده است.

همچنین فدراسیون ووشو در بیانیه خود ضمن محکوم کردن حرکت و اقدام این فرد‌‌ خاطی، با بررسی دقیق موضوع، دریافت گزارش‌های مربوط و تشکیل کمیته انضباطی اعلام کرده که با خاطیان برخورد لازم را انجام خواهد داد و مراتب را از مجرای قضائی پیگیری می‌‌کند.

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.